Společnost Canyon představuje limitovanou edici Graffiti
Nová limitovaná edice graffiti od společnosti Canyon je určena zejména mladým, moderním lidem z měst, kteří hledají jedinečné produkty, které se stanou součástí jejich osobitého životního stylu. „Graffiti je nyní žhavý trend" potvrzuje Ivo van Houten, marketingový ředitel. „Na základě průzkumu naší cílové skupiny, jsme se rozhodli přijít právě s touto limitovanou edicí. Jsem přesvědčen, že jde o jedinečný a zajímavý projekt, který bude mít na trhu pozitivní odezvu."
Exkluzivní nabídka bude zahrnovat šest řad výrobků s názvy inspirovanými pohyby & triky skateboardistů:
Tailslide super optická myš
Truckhook Webkamera 1.3 megapixel
Alley-Oop DJ stylová sluchátka
Railwhip Pilot look sluchátka
Kickflip tašky pro 13.3" a 16" notebooky
Noseslide obaly pro 10", 13.3" a 16" notebooky
Pět barevných graffiti vzorů bylo inspirováno souteží Canyon Urban Art , která se konala minulý rok na jaře. „Naším cílem bylo vytvořit něco nového a odvážného" říká Catherine Lazure-Guinard, manažerka pro komunikaci. „Odmítáme zavedený standard průmyslového designu, a proto nabízíme něco, co tu dosud nebylo. To svědčí o tom, že Canyon není typickou IT značkou."
Limitovaná edice bude na trhu nejen unikátní, ale navíc přispěje k vzdělávacím a integračním projektům určeným dětem z ulice v rozvojových zemích. Canyon věnuje na tyto projekty 5 % ze zisku z prodeje této limitované edice.
Na tomto projektu pomoci dětem z ulice bude společnost Canyon spolupracovat s holandskou neziskovou organizací Net4Kids Aid Foundation. „Je to fantastický projekt", potvrzuje Geert van Dijk, víceprezident pro obchod a marketing. „Jsme hrdí na to, že spolu s naším partnerem Net4Kids můžeme přispět k lepšímu životu dětí, a to poskytnutím čisté vody, přístupu ke vzdělání nebo zajištění přístřeší. Věřím, že jde o správnou věc." Více informací se dozvíte po kliknutí zde.