Sharp: multifunkce MX-M905
Model MX-M905 nabízí celou řadu možností v oblasti zdrojových materiálů a dokončovacích úprav. Zařízení podporuje tisk mnoha typů dokumentů a ovládá se pomocí přizpůsobitelného dotykového displeje o úhlopříčce 10,1“. Díky možnosti flexibilní konfigurace je model MX-M905 vhodný do prostředí s mnoha uživateli a odlišnými požadavky, přičemž je zároveň i možnou volbou pro organizace hledající cesty ke snížení nákladů při zachování praktičnosti MFP pro pracovní skupiny.
Alexandr Stočes, produktový manažer ve společnosti Sharp, uvedl: „Inovativní model MX-M905 byl navržen s ohledem na potřeby našich zákazníků, přičemž prioritu představovalo snadné použití. Zařízení jsme vybavili jednoduchým a intuitivním dotykovým displejem o úhlopříčce 10,1“, jenž usnadňuje prohlížení a úpravy úloh před samotným tiskem. Displej lze dokonce uživatelsky přizpůsobit a vložit na něj zkratky k oblíbeným a nejčastěji používaným funkcím.“
MX-M905 nabízí jednotku triple air-feed pro podávání široké řady formátů papíru, vkládací jednotku se dvěma zásobníky pro následné zpracování a vkládání předtištěných barevných dokumentů a dále vyspělá zařízení jako, jsou chytré děrovací moduly GBC Smart Punch Pro a překládací jednotky, jež umožňují zvětšit podíl úloh řešených vnitrofiremně a zlepšit řízení workflow.
Funkce jako je mobilní tisk a mobilní skenování pomocí aplikace Sharpdesk Mobile jsou již předinstalovány a MX-M905 se taktéž umí připojit k populárním mobilním tiskovým platformám, jako jsou Apple AirPrint, Google Cloud Print, a nativnímu tisku na platformě Android. Technologie Serverless Print Release zákazníkům umožňuje bezpečně vytisknout úlohu a uvolnit ji až ze šesti systémů pro správu dokumentů společnosti Sharp bez potřeby serveru nebo jakéhokoli doplňujícího software.
Technologie Sharp OSA umožňuje snadnou integraci se síťovými aplikacemi a cloudovými službami. Funkce Cloud Connect na MX-M905 využívá technologii Sharp OSA pro přístup k populárním platformám jako je Microsoft OneDrive for Business, Google Drive, a SharePoint Online bez použití aplikačního programového vybavení – což umožňuje rychlejší a produktivnější kancelářské procesy.
Systém práce s dokumenty také podporuje skenování za využití vestavěného softwaru pro optické rozpoznávání znaků (OCR), jež umožňuje konverzi naskenovaných dokumentů do formátů Microsoft Office, mimo jiné Word, PowerPoint a Excel, a dále do Adobe PDF.