Datový sklad napojený na datové schránky
Dokumentový sklad je intranetovým řešením pro podporu spolupráce, ukládání a řízení firemních dokumentů. Přináší okamžité zvýšení efektivity práce projektů, oddělení i jednotlivců v rámci firmy díky online zpřístupnění dokumentů a dalšího podnikového obsahu oprávněným uživatelům v rámci firmy, projektu nebo oddělení, navýšení komfortu při práci s libovolným firemním obsahem. Uvolněním modulu Dokumentový sklad se stává produkt INOVIO workflow portál nově právoplatným zástupcem kategorie Document Management System.
O produktu:
Produkt INOVIO Dokumentový sklad je centrální firemní úložiště dokumentů a souborů s podporou ukládání, sdílení, a distribuci dokumentů v rámci společnosti, projektů, oddělení nebo pracovních skupin. Tento digitální archiv umožňuje bezpečně ukládat libovolný obsah, který je díky webovým technologiím dostupný kdykoliv a kdekoliv. Dokumentový sklad podporuje hromadné ukládání, hromadné akce s dokumenty, verzování, zamykání dokumentů, prohledávání, anotace, kategorizace, stromovou strukturu dokumentů v projektu, firmě, i vlastních osobních složkách uživatelů. Typickými dokumenty, které lze v INOVIO dokumentovém skladu sdílet jsou formuláře, smlouvy, faktury, objednávky, ceníky, směrnice, projektové dokumenty, reporty, ISO dokumentace, atd.) Samozřejmostí je podpora všech obvyklých typů dokumentů MS OFFICE, dále MPP, VSD, ODT, ZIP, RAR, PDF, AVI, WMV, Mpeg, Jpeg, Gif, Tiff a mnoho dalších. Všechny dokumenty jsou chráněny před neoprávněným přístupem a manipulací.
Nově s možností napojení dokumentového skladu na datové schránky se zajištěním archivace datových zpráv. Workflow portál INOVIO díky uvolnění modulu Dokumentový sklad získává komplexní funkčnost Document Management Systému (DMS) pro středně velké společnosti s výhodou tuzemského výrobce a dodavatele. Více informací na domovské stránce produktu.
Přínosy pro zákazníky:
Uživatelé získají okamžitý přehled na dokumenty a jejich historií, všechny dokumenty jsou kdykoliv a kdekoliv dostupné pouze pro oprávněné uživatele. INOVIO Dokumentový sklad přináší výrazné zvýšení efektivity projektových týmů, oddělení ve firmách i jednotlivých uživatelů, díky rychlému sdílení, vyhledávání a online dostupnosti. Dokumenty jsou v systému uloženy bezpečně díky autentizaci, auditu aktivit uživatelů a centralizaci ukládání.