Asus: notebook ROG Strix GL502
Notebook používá matný panel IPS s rozlišením Full HD, který poskytuje jemné zobrazení, přesné barvy a pozorovací úhly 178°. Grafická karta Nvidia GeForce GTX 980M s 8 GB grafické paměti GDDR5 VRAM a podporou rozhraní Microsoft DirectX 12 zajistí plynulý chod i těch graficky nejnáročnějších her. Obrazová technologie Nvidia G-Sync synchronizuje obnovovací frekvenci displeje s GPU, čímž minimalizuje zpožďování nebo sekání obrazu a omezuje grafické artefakty bez vlivu na výkon systému.
ROG Strix GL502 využívá čtyřjádrový procesor Intel Core i7 nejnovější generace a až 32 GB operační paměti DDR4 RAM s frekvencí 2 133 MHz. Jednotka SSD s rozhraním M.2 NVM Express PCIe x4 s kapacitou 512 GB společně s pevným diskem s kapacitou až 2 TB nabízí dostatek prostoru pro všechny hry i další data. Hardware zajišťuje dostatek výkonu nejen ve hrách, ale i při živém streamování a editaci videa.
ROG Strix GL502 zaujme také tenkou konstrukcí (23,5 mm) a na herní notebook i nízkou hmotností (2,2 kg). Díky tomu se snadno vejde do batohu nebo brašny a nabídne plnohodnotné hraní prakticky kdekoli. Stabilitu a účinné chlazení i při náročných herních maratonech zajišťuje systém chlazení Hyper Cool s dvěma měděnými teplovodivými trubicemi a dvěma ventilátory, které chladí nezávisle procesor a grafickou kartu.
Oboustranný konektor USB typu C usnadňuje zapojování ostatních zařízení a podporuje přenosy dat rychlostí až 10 Gb/s přes rozhraní USB 3.1 Gen 2. Například film o velikosti 2 GB lze s jeho pomocí zkopírovat za necelé dvě sekundy. Prostřednictvím konektoru mini DisplayPort lze připojit monitor.
Notebook je vybaven klávesnicí typu chicklet s červeným podsvícením a klávesami s nůžkovým mechanismem, které mají zdvih 1,8 mm. Zvýrazněné jsou navíc klávesy WASD usnadňující hráčům ovládání.
Herní centrum ROG představuje integrované řídící centrum, které poskytuje přístup ke všem funkcím – umožňuje vyhledávat informace o systému, vytvářet klávesové zkratky pro rychlejší provádění příkazů ve hrách, upravovat nastavení zvuku nebo pořizovat záznam s průběhem hry prostřednictvím jediného rozhraní.