Acer: zařízení Chrome Enterprise
Zařízení byla navržena pro práci v cloudu, kombinují výhody Chrome zařízení pro koncové uživatele s podnikovými možnostmi systému Chrome OS a pomáhají IT oddělením zvyšovat výkon jejich cloudových pracovních sil pro bezpečnou a efektivní práci odkudkoli na světě.
Aktuální nabídka čítá:
- Acer Chromebook Enterprise 13 – přenosný počítač s 3:2 QHD displejem a kompletně hliníkovým tělem.
- Acer Chromebook Enterprise Spin 13 – přenosný počítač s 3:2 displejem s rozlišením QHD v konvertibilní podobě a s integrovaným perem.
- Acer Chromebook Enterprise 714 - přenosný počítač poskytující výdrž baterie až 12 hodin v celokovovém těle s úzkými rámečky okolo displeje a volitelnou čtečkou otisků prstů.
- Acer Chromebook Enterprise 715 - první přenosný počítač s ChromeOS vybavený samostatným numerickým blokem.
- Acer Chromebox Enterprise CXI3 – přehrávač multimédií speciálně navržený pro grafiku s vysokým rozlišením.
- Acer Chromebase Enterprise 24I2 - all-in-one zařízení vhodné pro použití jako videokonferenční systém a samoobslužný nástroj umístěný v obchodech, v kioscích, hotelových lobby, supermarketech a dalších podnicích se scénáři zaměřenými na zákazníky.
Pokročilé zabezpečení
Chrome Enterprise poskytuje nativní cloudové zabezpečení pro všechny druhy podniků. Zaměstnanci a podniky využívající Chrome zařízení jsou v případě, že dojde ke ztrátě nebo krádeži hardwaru, plně chráněni. Zařízení lze snadno deaktivovat a zabránit tak potenciálním záškodníkům v přístupu k firemním datům. Lze také nastavit jako tzv. pomíjivé, takže data uživatele budou ze zařízení na konci relace odstraněna.
Zjednodušená orchestrace pracovních postupů
Chrome Enterprise poskytuje IT přístup k zásadám a správě všech zařízení ve firmě, a to vše díky snadno ovladatelné cloudové administrátorské konzoli Google nebo UEM (Unified End Management) řešení třetích stran.
Flexibilní přístup
Zařízení Chromebook Enterprise poskytují flexibilní přístup k podnikovým datům bez ohledu na způsob použití. Zajistěte integraci s poskytovateli služeb Active Directory a SAML SSO nebo využívejte možnosti sdílených zařízení s řízenými relacemi hostů nebo režimem kiosku.
Nepřetržitá podpora
Správci mají se systémem Chrome OS přístup k pomoci s řešením problémů. Díky podpoře nepřetržité IT správy mohou administrátoři v případě jakýchkoli problémů zavolat společnosti Google, a to bez dalších nákladů.