Aastra: komunikační systémy 415, 430 a 470
24. 4. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Aastra a DCD Publishing)
Podnikový komunikační systém řady Aastra 400 reaguje na zvyšující se poptávku v oblasti unified communications a videokonferencí pro SMB společnosti. Nový all-in-one systém přináší úsporu nákladů, zvýšení produktivity a rychlou návratnost investic (ROI).
Řada komunikačních serverů Aastra 400 byla vyvinuta pro zlepšení interní komunikace, interakce se zákazníky, zajištění úspor nákladů a rychlejší reakci pracovníků na pracovišti i mimo něj. Produkty řady Aastra 400 podporují prostředí Aastra BluStar Ecosystem.
Předností systému jsou zejména integrované UCC aplikace. Firmy tak mohou získat výhodu rychlejší reakce směrem k zákazníkům a kolegům díky širokému spektru funkcí, jako je např. jednotné číslo, funkcionalita IVR, e-mailová upozornění a hlasové zprávy. Připravena je také podpora týmové spolupráce prostřednictvím služeb skupinových hlasových schránek, instant messagingu, řízení přítomnosti a konferenčních hovorů.
Snížení nákladů umožňuje funkce založená na principu chytrého směrování hovorů za asistence Aastra Mobile Client, která redukuje telefonní poplatky (a využitelná je i při mezinárodních hovorech). Dalších úspor je dosaženo směrováním hovorů do IP sítě společnosti, kdy mají pracovníci v terénu stejnou funkčnost jako zaměstnanci přítomní v kanceláři. Další výhodou je vysoká úroveň zabezpečení s využitím šifrování hlasu a signálu pro stolí IP / SIP telefony.
Aastra 400 podporuje otevřené standardy a chrání tak existující investice. Například zákazníkům systémů BusinessPhone, IntelliGate nebo MD-Evolution nabízí atraktivní způsob pro přechod na novější technologie.
V případě mnoha firem může přijít vhod také podpora technologie KNX pro propojení se systémy inteligentní správy budov.
Schopnost integrace s portfoliem Aastra BluStar naplňuje požadavky na videokonferenční řešení. Videokomunikaci (v HD kvalitě) je možné provozovat skrze větší počet různých zařízení a klientů. Využít je možné nejen stolní telefon Aastra BluStar 8000i, ale také zařízení pro stolní počítače, iPAD či iPhone. K běžné komunikaci je možné využít celou řadu uživatelských terminálů včetně IP, SIP, digitálních, analogových i DECT přístrojů.
Řada Aastra zahrnuje celkem tři komunikační servery. Model 415 je určen pro firmy se čtyřmi až dvanácti zaměstnanci, model 430 je vhodný pro firmy do 50 zaměstnanců a model 470 podporuje až 400 uživatelů. Všechny tři servery podporují existující infrastrukturu a všechny typy standardních vstupů i vnitřních poboček.
Aastra 400 je plně konfigurovatelné řešení a konečná cena záleží na počtu uživatelů a požadovaných funkcích.
Předností systému jsou zejména integrované UCC aplikace. Firmy tak mohou získat výhodu rychlejší reakce směrem k zákazníkům a kolegům díky širokému spektru funkcí, jako je např. jednotné číslo, funkcionalita IVR, e-mailová upozornění a hlasové zprávy. Připravena je také podpora týmové spolupráce prostřednictvím služeb skupinových hlasových schránek, instant messagingu, řízení přítomnosti a konferenčních hovorů.
Snížení nákladů umožňuje funkce založená na principu chytrého směrování hovorů za asistence Aastra Mobile Client, která redukuje telefonní poplatky (a využitelná je i při mezinárodních hovorech). Dalších úspor je dosaženo směrováním hovorů do IP sítě společnosti, kdy mají pracovníci v terénu stejnou funkčnost jako zaměstnanci přítomní v kanceláři. Další výhodou je vysoká úroveň zabezpečení s využitím šifrování hlasu a signálu pro stolí IP / SIP telefony.
Aastra 400 podporuje otevřené standardy a chrání tak existující investice. Například zákazníkům systémů BusinessPhone, IntelliGate nebo MD-Evolution nabízí atraktivní způsob pro přechod na novější technologie.
V případě mnoha firem může přijít vhod také podpora technologie KNX pro propojení se systémy inteligentní správy budov.
Schopnost integrace s portfoliem Aastra BluStar naplňuje požadavky na videokonferenční řešení. Videokomunikaci (v HD kvalitě) je možné provozovat skrze větší počet různých zařízení a klientů. Využít je možné nejen stolní telefon Aastra BluStar 8000i, ale také zařízení pro stolní počítače, iPAD či iPhone. K běžné komunikaci je možné využít celou řadu uživatelských terminálů včetně IP, SIP, digitálních, analogových i DECT přístrojů.
Řada Aastra zahrnuje celkem tři komunikační servery. Model 415 je určen pro firmy se čtyřmi až dvanácti zaměstnanci, model 430 je vhodný pro firmy do 50 zaměstnanců a model 470 podporuje až 400 uživatelů. Všechny tři servery podporují existující infrastrukturu a všechny typy standardních vstupů i vnitřních poboček.
Aastra 400 je plně konfigurovatelné řešení a konečná cena záleží na počtu uživatelů a požadovaných funkcích.