Aastra: komunikační systém Aastra 400
Produktová řada byla vyvinuta za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky, úspory nákladů a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. V návaznosti na jednoduché použití, výhodné finanční podmínky a škálovatelnost přináší verze 2.0 firmám ze segmentu SMB nové aplikace zajišťující efektivitu a zvýšení konkurenceschopnosti.
Aastra rozšířila systém o řešení zaměřené na hotelové odvětví, které lze snadno integrovat s produkty Aastra 400 a poskytuje efektivní komunikaci a podporu procesů mezi manažery a zaměstnanci hotelů. Balíček Hospitality Package pomáhá maximálně využívat dostupné zdroje a umožňuje snadné řízení hotelových aktivit díky informacím snadno dostupným pro pracovníky na recepci – tj. informacím o přesném stavu účtu každého pokoje od ubytovacích detailů až po informace o uskutečněných hovorech. Řešení pro hoteliérský sektor je škálovatelné a splňuje požadavky všech zařízení, od malých penzionů až po luxusní hotely.
Dalším příkladem zaměření nové verze na požadavky specifických odvětví je integrovaná služba pro nahrávání hovorů. Tato služba je odpovědí na rostoucí požadavky profesionálů pracujících v právním a finančním segmentu. Tato jednoduše použitelná funkce je k dispozici podle potřeby nebo může sloužit pro nahrávání všech hovorů.
Sdílení informací je součástí dobré týmové spolupráce a nikdy v minulosti nebylo tak snadné jako dnes. Systém umožňuje efektivní šíření informací díky službě jednoduchého přeposílání hlasové zprávy dalším členům týmu.
Dále byla přidána funkce pro ohlášení přítomnosti: předdefinované hlasové pozdravy informují externí volající na dostupnost daného pracovníka. Pro profesionálnější vedení hovorů může být např. integrován s kalendářem Microsoft Outlook, přičemž volajícího automaticky upozorní, kdy bude uživatel na schůzce či mimo kancelář.
„Verzí 2.0 reaguje Aastra 400 na klíčové požadavky v segmentu hoteliérství,“ řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Naše zaměření na specifická odvětví je postaveno na výrazných přednostech řady Aastra 400, jakou je např. integrace mobility umožňující zvýšení konkurenční výhody.“
„Uvedení řady Aastra 400 a její kompletní sady aplikací pro unified communications (UC) a spolupráci se setkalo se širokou odezvou na trhu. Zcela splnilo naše očekávání a rozšířilo naši přítomnost na dalších trzích. Nová řešení jako Hospitality Package nabízejí nové možnosti bez ztráty základní funkcionality řady Aastra 400: dají se jednoduše obstarat, snadno instalovat, používat a udržovat,“ dodal F. Boone.
Nová verze obsahuje navíc následující vylepšení:
- Aktualizovaná obslužná aplikace s funkcí drag-and drop pro jednoduché přesměrování příchozích hovorů,
- Nové karty 32FXS pro zvýšení analogové kapacity (až po 228 analogových linek na jeden uzlový systém),
- Rozhraní CSTA III XML pro efektivnější integraci aplikací.