Aastra: komunikační systém Aastra 400

13. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Aastra)
Aastra uvedla druhou verzi komunikačního systému Aastra 400. Určena je pro malé a středně velké (SMB) podniky a nabízí mimo jiné specifická řešení pro hoteliérský, právní a finanční segment.

Produktová řada byla vyvinuta za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky, úspory nákladů a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. V návaznosti na jednoduché použití, výhodné finanční podmínky a škálovatelnost přináší verze 2.0 firmám ze segmentu SMB nové aplikace zajišťující efektivitu a zvýšení konkurenceschopnosti.

Aastra rozšířila systém o řešení zaměřené na hotelové odvětví, které lze snadno integrovat s produkty Aastra 400 a poskytuje efektivní komunikaci a podporu procesů mezi manažery a zaměstnanci hotelů. Balíček Hospitality Package pomáhá maximálně využívat dostupné zdroje a umožňuje snadné řízení hotelových aktivit díky informacím snadno dostupným pro pracovníky na recepci – tj. informacím o přesném stavu účtu každého pokoje od ubytovacích detailů až po informace o uskutečněných hovorech. Řešení pro hoteliérský sektor je škálovatelné a splňuje požadavky všech zařízení, od malých penzionů až po luxusní hotely.

Dalším příkladem zaměření nové verze na požadavky specifických odvětví je integrovaná služba pro nahrávání hovorů. Tato služba je odpovědí na rostoucí požadavky profesionálů pracujících v právním a finančním segmentu. Tato jednoduše použitelná funkce je k dispozici podle potřeby nebo může sloužit pro nahrávání všech hovorů.
 
Sdílení informací je součástí dobré týmové spolupráce a nikdy v minulosti nebylo tak snadné jako dnes. Systém umožňuje efektivní šíření informací díky službě jednoduchého přeposílání hlasové zprávy dalším členům týmu.

Dále byla přidána funkce pro ohlášení přítomnosti: předdefinované hlasové pozdravy informují externí volající na dostupnost daného pracovníka. Pro profesionálnější vedení hovorů může být např. integrován s kalendářem Microsoft Outlook, přičemž volajícího automaticky upozorní, kdy bude uživatel na schůzce či mimo kancelář. 

Verzí 2.0 reaguje Aastra 400 na klíčové požadavky v segmentu hoteliérství,“ řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Naše zaměření na specifická odvětví je postaveno na výrazných přednostech řady Aastra 400, jakou je např. integrace mobility umožňující zvýšení konkurenční výhody.“

Uvedení řady Aastra 400 a její kompletní sady aplikací pro unified communications (UC) a spolupráci se setkalo se širokou odezvou na trhu. Zcela splnilo naše očekávání a rozšířilo naši přítomnost na dalších trzích. Nová řešení jako Hospitality Package nabízejí nové možnosti bez ztráty základní funkcionality řady Aastra 400: dají se jednoduše obstarat, snadno instalovat, používat a udržovat,“ dodal F. Boone.

Nová verze obsahuje navíc následující vylepšení:

- Aktualizovaná obslužná aplikace s funkcí drag-and drop pro jednoduché přesměrování příchozích hovorů,
- Nové karty 32FXS pro zvýšení analogové kapacity (až po 228 analogových linek na jeden uzlový systém),
- Rozhraní CSTA III XML pro efektivnější integraci aplikací.

Štítky: 

Podobné články

Představení přednášejících technologických partnerů setkání a případových studií u zákazníků

Atlantis telecom – představení produktů a řešení na Moravě

27. 6. 2013. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Distributor Atlantis telecom prezentoval produkty a řešení svých technologických partnerů moravským resellerům na brněnské přehradě v hotelu Maximus resort. Největší výhodou portfolia u Atlantis telecom je, že jeho produkty a řešení jsou navzájem propojitelné. Čtěte více
Vlevo Petr Varvařovský (obchodní ředitel Atlantis Telecom) a vpravo Peter Friedsam (obchodní ředitel Aastra pro ČR a SR)

Aastra: komunikační systémy 415, 430 a 470

24. 4. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Aastra a DCD Publishing)
Podnikový komunikační systém řady Aastra 400 reaguje na zvyšující se poptávku v oblasti unified communications a videokonferencí pro SMB společnosti. Nový all-in-one systém přináší úsporu nákladů, zvýšení produktivity a rychlou návratnost investic (ROI). Čtěte více
Aastra 650c

Aastra: bezdrátové telefony s technologií SIP-DECT 3.1

19. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Aastra)
Aastra uvedla na trh podnikové bezdrátové (DECT) telefony se zvukovou kvalitou HD (High Definition). Nová verze technologie Aastra SIP-DECT 3.1 využívá výhod standardu CAT-iq (Cordless Advanced Technology – internet and quality) zavedeného organizací DECT Forum pro IP a hlasové služby určeného pro novou generaci bezdrátových sítí (včetně hlasového přenosu v HD). Čtěte více
Aastra BluStar 8000i

Aastra: multimediální telefon BluStar 8000i

11. 9. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Aastra)
Společnost Aastra uvedla na trh multimediální telefon Aastra BluStar 8000i, uživatelsky jednoduché zařízení pro podniky určené k zajištění videokonferencí a spolupráce. Čtěte více