Tomáš Ryšavý ředitelem divize zákaznické zkušenosti a transformace v T-Mobilu

3. 10. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: T-Mobile)
Ředitelem divize zákaznické zkušenosti a transformace T-Mobile CZ a Slovak Telekomu se stal Tomáš Ryšavý, který nahradí Petera Škodného, jenž po vzájemné dohodě ke konci letošního roku ze společnosti odchází. Divize má na starosti široké portfolio zásadních aktivit: řízení produktů pro všechny segmenty zákazníků, backoffice, agendu pokročilé analytiky, ICT či digitálních kanálů.

„Děkuji Peterovi za úsilí, jež věnoval na vytvoření a vedení této divize, i za jeho přispění k uskutečnění transformace obou našich společností, a přeji mu hodně úspěchů v osobním i pracovním životě,“ řekl José Perdomo Lorenzo, generální ředitel T-Mobile CZ a Slovak Telekomu a doplnil: „Jsem velmi rád, že Tomáš Ryšavý bude I nadále členem nejvyššího vedení. Jeho zkušenosti z řady pozic, jež během 17 let ve společnosti zastával, jej řadí k nejzkušenějším a nejvšestrannějším manažerům, jež v týmu máme, a věřím, že mu pomohou v plnění nové role.“

Ryšavý je „magentě“ věrný už od roku 2002. Začínal jako vedoucí poprodejních služeb a následně prošel různými manažerskými pozicemi v oblastech, procurementu a logistiky, zákaznické péče, řízení prodejních kanálů, byl ředitelem produktu a segmentu pro rezidenční trh. Od roku 2016 je členem nejvyššího vedení společnosti, nejprve na pozici ředitele strategie a transformace, počátkem roku 2019 byl pověřen řízením HR divize, již úspěšně provedl náročným obdobím organizačních změn.

Tomáš je rodákem z Pardubic, je ženatý, hrdý otec tří synů, ve volném čase se věnuje rodině a sportu, především běhu, veslování, cyklistice a lyžování.

Štítky: 
T-Mobile