SAP v Česku posílil obchodní a komunikační týmy
„SAP má v Česku přes 1 400 firemních zákazníků a dále zlepšuje svou pozici na trhu. To je pro nás velkým závazkem. Musíme mít proto tým připravený poskytnout péči a podporu, kterou naši zákazníci potřebují. Jsem moc ráda, že se nám daří trvale posilovat vedení o nové tváře, ale i nabídnout nové příležitosti stávajícím kolegům a přenášet zkušenosti z jednotlivých oddělení, a tím zkvalitňovat péči o zákazníky,“ uvedla k rozšíření týmu generální ředitelka SAP ČR Hana Součková.
V reakci na zvyšující se počet českých podniků s mezinárodními ambicemi vytvořil SAP v Česku tým zaměřený na akvizice nových zákazníků, který povede Peter Demuth. Mezi jeho hlavní priority bude patřit úzká spolupráce s implementačními partnery, zejména při přechodu zákazníků na systémy nové generace. V SAP vedl presales tým v Česku a na Slovensku a dříve též působil na vedoucích pozicích v technologických společnostech Atos, CHG-Meridian či Hewlett-Packard.
Michal Košťál se po dvou letech do SAP vrátil ze společnosti NTT DATA, kde působil v roli ředitele marketingu a obchodu. V SAP povede obchodní tým zaměřený na klíčový segment korporátních zákazníků a komerčního sektoru, kde zužitkuje své dlouholeté zkušenosti z oblasti energetiky, výroby, maloobchodu a finančních služeb. Kromě vedení týmu se bude soustředit i na oblast inovací a digitální transformaci dlouholetých klientů.
Se zrychlujícím se přechodem do cloudu posiluje SAP i tým podpory prodeje, do jehož vedení v Česku a na Slovensku nastupuje Michal Říha. V SAP pracuje přes dvacet let, během kterých zastával různé vedoucí pozice v oblasti projektového managementu a věnoval se dlouhodobé spolupráci s klíčovými zákazníky a partnery. V nové roli se zaměří na projekty spojené s transformací podnikání, udržitelností a adopcí nových metodik, jako jsou cloudové a hybridní architektury.
Komunikaci SAPu v Česku a na Slovensku vede Dominik Ježek, který má na starosti PR včetně vztahů s médii a veřejností. Do SAP přišel z agentury Havas PR, kde vedl tým se zaměřením na oblast financí, IT a FMCG. Pro agenturní klienty tvořil a uskutečňoval komunikační strategie zahrnující obsahové platformy i sociální média a řešil firemní, CSR a krizovou komunikaci.