Petr Prokop je ředitelem implementace v ITeuro
Rozvoj stávajících klientů zabezpečí oddělení péče o zákazníky řízené Robertem Fárkem. Firma tak rozděluje původní oddělení realizace na dva samostatné týmy. Touto organizační změnou reaguje na zvýšenou poptávku, nové komplexnější a náročnější projekty, personální posilování a také na rostoucí počet aktivních zákazníků.
„Naším cílem je další zkvalitňování projektů a zkrácení doby jejich realizace. Proto jsme se rozhodli vyčlenit tým, který bude řešit výhradně nové implementace,“ řekl ředitel implementace Petr Prokop. „Celkově usilujeme o zkvalitnění služeb a zvyšování spokojenosti nových i současných zákazníků. Organizační změna je prospěšná pro obě skupiny, protože tak můžeme i stávajícím zákazníkům garantovat kapacity na jejich rozvojové projekty. Změna je postupná a probíhající projekty nejsou nijak narušeny,“ dodává Robert Fárek, ředitel péče o zákazníky a člen představenstva ITeuro.
Petr Prokop pracuje v ITeuro od roku 2012. Nastoupil jako konzultant logistiky, poté se zaměřil na oblast výroby a plánování a stal se vedoucím tohoto týmu v oddělení realizace. Jako šéf projektu zastřešoval například implementaci informačního řešení pro společnost BORCAD cz, která vyrábí a do celého světa exportuje vlaková sedadla. Před příchodem do ITeuro působil mimo jiné pět let ve společnosti O2 jako senior konzultant zákaznických řešení.