Obchodní tým ČMIS posílil Petr Bárta z Vodafonu
Petr Bárta působil téměř 20 let v oblasti telekomunikací. Od prvních operátorů Contactel a SkyNet následně přešel pod Vodafone, kde během 12 let vystřídal několik rolí, od akvizičního obchodníka po vedení nejvyššího obchodního segmentu pro Českou republiku, kde měl na starosti největší značky – KKCG, CPI nebo Datart. K tomu se věnoval řízení obchodu, provozu, financí, procesů a pozitivní zákaznické zkušenosti. V neposlední řadě se staral o personální rozvoj obchodního týmu, podílel se na náborů nových zaměstnanců a jejich osobnostní rozvoj.
Nyní se Petr Bárta rozhodl přejít do ČMIS, kde soustředí především na nové klienty z řad velkých e-commerce firem, mezi které nyní patří například Rohlík.cz nebo Pilulka.cz.
„I nadále ve ČMIS posilujeme jak na poli IT expertů, tak z hlediska obchodu. Za posledních pět let jsme tak dokázali vyrůst čtyřnásobně a do konce roku cílíme na 85 milionů korun obratu. Díky posílení týmu i kapacit naší infrastruktury dokážeme uspokojit i ty nejnáročnější potřeby lídrů na trhu, a to nejen v oblasti e-commerce. Věřím, že nám Petr s tímto velkým úkolem pomůže a vedle hostingu dokáže rozšířit mezi klienty také další trendy služby, jako je testovací či vývojové prostředí,“ řekl Václav Svátek, CEO a zakladatel ČMIS.
„Po 12 letech ve Vodafonu jsem si chtěl dát pár měsíců volna a věnovat se více rodině. V té době se mi přes LinkedIn ozval Pavel Hofrichter – výkonný ředitel. ČMIS splňoval mou představu rodinné, ale zároveň specializované firmy. Přitom jsem se sám chtěl posunout v oblasti technologií, a to nejen z hlediska cloudových i serverových řešení. Mým úkolem je nyní řídit obchodní oddělení, co nejvíce naslouchat potřebám stávajících, nebo nových klientů, podporovat kolegy z týmu v jejich rozvoji, nabízet jim nové pohledy a směry do praktického byznysu a pokračovat v nastaveném trendu. Budeme se soustředit také na rozšiřování obchodního týmu a zefektivnění obchodního procesu od A do Z,“ uvedl nový obchodní ředitel ČMIS Petr Bárta.