Nový marketingový ředitel v INTELEKU
Marek Šalanda působil devět let ve vydavatelstvích, z toho 7 let jako
šéfredaktor časopisů zaměřených na oblast ICT. Specializoval se na
rozjezdy nových projektů a titulů, ať už v oblasti tištěných či
elektronických médií. Posledních 5 let se intenzivně věnoval oblasti ICT
byznysu, především vztahům mezi výrobci, distributory a prodejci, jejich
prodejním strategiím a rozvoji na trzích střední a východní Evropy.
Patřil mezi přední české publicisty věnující se právě této
oblasti.
V posledních letech působil v managementu vydavatelství, kde se staral
především o strategie jednotlivých titulů a jejich marketing.
Mezi jeho zájmy patří především cykloturistika a publicistika. Právě na
kole absolvoval ve dvojici několikatýdenní až několikaměsíční přejezdy
kontinentů a jejich částí. Zážitky a zkušenosti ze svých cest
úspěšně publikuje.