Miroslav Jarolímek zodpovídá za postprodejní péči Dell Technologies v regionu EMEA
Jarolímek ve společnosti Dell působí již 17 let, naposledy jako Senior Field Services Manager pro Česko, Polsko a Slovensko.
Do nové pozice byl Miroslav vybrán pro své zkušenosti v oblasti postprodejních služeb, kdy mimo jiné jako services manager vedl tuto agendu například v Saudské Arábii. Využije také znalosti globálního prostředí servisní organizace Dell, kde již v minulosti řídil několik projektů, a v neposlední řadě přinese do týmu specifický pohled z regionu, kde dosud působil.
Stává se tak členem úzkého mezinárodního týmu, který je zodpovědný za fungování a rozvoj interních postprodejních procesů a nástrojů, které mají přímý dopad na kvalitu poskytovaných služeb a spolupráci s klienty. Zároveň má na starost jejich finální sjednocení po sloučení společností Dell a EMC. Tato role mu mimo jiné umožní vnést lokální pohled a zohlednit specifika místního trhu na globální úrovni.
„Procesy a aplikace, které mám nyní na starosti, znám dobře z pozice jejich konzumenta a uživatele. To mi dává jedinečnou možnost ovlivnit jejich rozvoj tak, aby využití bylo optimální nejen z formálního, ale také praktického hlediska, a zároveň aby zohledňovaly potřeby a respektovaly různorodost jednotlivých regionů a trhů. Chci, aby klienti mohli využívat servisní služby té nejvyšší kvality bez ohledu na to, do které části portfolia Dell Technologies patří produkty, které využívají,“ uvedl Miroslav Jarolímek.
Miroslav Jarolímek (47) vystudoval kybernetiku na ČVUT, je ženatý, má dvě děti a mezi jeho záliby patří RC modely a přístrojové potápění.