Microsoft: Ingrid Miškovská

10. 5. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Novou členkou vedení společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko se stala Ingrid Miškovská, která od května 2017 zastává pozici ředitelky pro spotřebitelský segment (Consumer & Devices Sales Organization).
Ingrid Miškovská, ředitelka pro spotřebitelský segment v Microsoftu

Ingrid Miškovská je ve funkci zodpovědná za řízení obchodních, marketingových a produktových týmů v segmentu prodeje pro koncové zákazníky a spolupráci s výrobci zařízení a lokálními obchodními partnery při vyhledávání a rozvoji nových příležitostí pro prodej zařízení a služeb společnosti Microsoft.

„Budu se soustředit na budování dlouhodobé a inovativní obchodní a produktové strategie pro zařízení s operačním systémem Windows a služby v oblasti gamingu a cloudu. Mezi klíčové oblasti mého zájmu patří také transformace obchodních a marketingových procesů pro digitální svět,“ okomentovala své priority v nové roli Ingrid Miškovská. „Je pro mě důležité mít tým, který práce opravdu baví, má tah na branku a nebojí zkoušet nové cesty. Osobně se chci zaměřit na získávání a rozvoj nových talentů.“

Ingrid Miškovská je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě a ve společnosti Microsoft pracuje od dubna 2012. Během svého působení jako ředitelka spotřebitelského segmentu na Slovensku a následně jako ředitelka pro digitální prodej pro střední a východní Evropu získala několik celosvětových ocenění společnosti za dosažené obchodní výsledky, transformaci prodejních kanálů a manažerské schopnosti. Před nástupem do Microsoftu pracovala 20 let ve spotřebitelském segmentu, z toho 16 let ve Philips DAP. Posledních osm let řídila slovenský byznys firmy. I v této roli získala řadu ocenění za dosažené výsledky včetně globální ceny za nejlepší obchodní projekt.

V pozici ředitelky CDS Ingrid Miškovská vystřídala Kristinu Michalsky, která povede jeden z obchodních týmů CDS v německé pobočce Microsoftu.

Štítky: 
Microsoft