LG: Edita Mrkousová a Pavel Kolář
Edita Mrkousová
Do kompetencí Edity Mrkousové budou spadat strategické vedení značky, ATL, BTL , online, public relations, interní komunikace, sponzoring a in-Store marketing. Edita Mrkousová má zkušenosti například z Oskaru/Vodafonu, kde měla na starosti strategii a rozvoj značky, marketingové a sponzoringové činnosti či interní komunikaci.
Vystudovala Karlovu univerzitu v Praze a University of California v Berkeley. Je vdaná, má dva syny (13 a 8 let) a mezi její záliby patří rodina a přátelé, humor, sport (windsurfing, kolečkové brusle, lyžování), design a pohoda u dobré kávy nebo v lese.
Pavel Kolář
Pavel Kolář má dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu a prodeje. V letech 2009 až 2010 zastával pozici general manager slovenské pobočky Hyundai Motor Czech a před tím působil 13 let v Sony Czech na různých marketingových a obchodních pozicích, včetně regionálních pro střední a jihovýchodní Evropu. V LG je zodpovědný za veškeré obchodní aktivity obou produktových divizí.
Pavel Kolář vystudoval ekonomickou fakultu na Západočeské Univerzitě v Plzni, je ženatý, má syna (7 let) a dceru (3 roky). Volný čas věnuje rodině a sportu (lyžování, horské kolo a motoristický sport).