Lenovo má nového šéfa marketingu EMEA pro oblast PC a chytrých zařízení
Alberto Spinelli sídlí v Miláně a zodpovídá se Francois Bornibusovi, SVP & President EMEA. Jeho úkolem je vést digitální transformaci společnosti Lenovo a rozvíjet tak dál vizionářskou marketingovou strategii založenou na datech, analytice a porozumění, jež přispívá k dosažení větší interakce mezi společností Lenovo a jejími zákazníky a k upevnění závazku Lenovo dodávat chytřejší technologie pro všechny.
Alberto Spinelli při svém jmenování řekl: „Lenovo je pro mne inspirací svým instinktivním přístupem k vývoji inovativních a intuitivních produktů. Obohatilo životy již desítek milionů zákazníků po celém světě v jejich domovech, na jejich pracovištích a na cestách. Nyní se musíme zaměřit na spojení těchto technologických inovací se zákaznicky založeným přístupem, který vychází z poznatků přímo od skutečných zákazníků a zároveň se jimi řídí. Jedině tak mohou naši zákazníci využít produkty Lenovo mnohem více. Budování digitálně zaměřené organizace s moderním přístupem k marketingu a komunikaci nám pomůže dosáhnout tohoto cíle, což povede k růstu nejen nyní, ale i do budoucnosti. Jsem nadšený, že se v tento zlomový moment stávám členem týmu společnosti Lenovo.”
Spinelli do společnosti Lenovo přišel z firmy Fing, start-up podniku nabízejícího B2C tržiště hardwaru a profesionálních služeb pro inteligentní domácnosti, kde působil jako CEO. Předtím pracoval na pozici generálního ředitele pro digitální služby společnosti Canon. Vedle působení v dalších firmách jako Intel nebo Acer navíc vedl také několik start-up společností.