Kaspersky Lab: Zorana Jurić
Ve své pozici má Zorana Jurić na starosti dlouhodobou marketingovou strategii Kaspersky Lab. Za tímto účelem bude úzce spolupracovat se Zoranem Puskovicem, generálním ředitelem společnosti pro východní Evropu, místními obchodními týmy a agenturami. Jejím cílem je strategicky prosazovat vizi Kaspersky Lab a její produkty pro firmy i jednotlivé uživatele. Kromě marketingového mixu chce také dále rozvíjet vztahy se zákazníky, partnery a distributory. Zaměří se i na prezentaci společnosti na odborných veletrzích a konferencích a bude se rovně snažit zintenzivnit spolupráci s PR agenturami.
„Posílení vztahů Kaspersky Lab s jejími lokálními ICT distributory a resellery je mojí hlavní prioritou, stejně tak jako zvyšování povědomí místních uživatelů o kybernetických hrozbách a poskytování těch nejlepších kyberbezpečnostních řešení. Těším se na vytváření kreativních kampaní, zaměřených na naše produkty, služby a informovanost v oblasti počítačové bezpečnosti, které budou založené na datech,“ předesílá Zorana Jurić.
Zorana přišla z výzkumné agentury IDC, kde měla v pozici regionální manažerky na starosti srbský trh. Během svého desetiletého působení získala cenné zkušenosti na trhu s informačními technologiemi, v oblasti poradenství a pořádání odborných akcí zaměřených na IT technologie, telekomunikace a spotřební elektroniku. V předešlých pozicích se věnovala výzkumům trhu, poradenství, obchodu a event managementu. Zorana má titul z univerzity v Bělehradě, kde studovala na matematické fakultě.
„Jsem velmi rád, že mohu Zoranu přivítat v našem týmu. Jsem si jistý, že svými analytickými dovednostmi, proaktivním přístupem a bohatými zkušenostmi s online i offline marketingovými kanály, přispěje velkou měrou k dlouhodobému růstu společnosti ve východní Evropě,“ uvedl Zoran Puskovic, generální ředitel Kaspersky Lab pro oblast východní Evropy.