Kaspersky Lab: Zorana Jurić

19. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Zorana Jurić se stala novou senior marketing managerkou pro oblast východní Evropy ve společnosti Kaspersky Lab. Zorana má více než desetileté zkušenosti v oblasti IT a je zodpovědná za vytváření a řízení marketingových aktivit na trzích ve východní Evropě včetně České republiky a Slovenska.

Ve své pozici má Zorana Jurić na starosti dlouhodobou marketingovou strategii Kaspersky Lab. Za tímto účelem bude úzce spolupracovat se Zoranem Puskovicem, generálním ředitelem společnosti pro východní Evropu, místními obchodními týmy a agenturami. Jejím cílem je strategicky prosazovat vizi Kaspersky Lab a její produkty pro firmy i jednotlivé uživatele. Kromě marketingového mixu chce také dále rozvíjet vztahy se zákazníky, partnery a distributory. Zaměří se i na prezentaci společnosti na odborných veletrzích a konferencích a bude se rovně snažit zintenzivnit spolupráci s PR agenturami.

„Posílení vztahů Kaspersky Lab s jejími lokálními ICT distributory a resellery je mojí hlavní prioritou, stejně tak jako zvyšování povědomí místních uživatelů o kybernetických hrozbách a poskytování těch nejlepších kyberbezpečnostních řešení. Těším se na vytváření kreativních kampaní, zaměřených na naše produkty, služby a informovanost v oblasti počítačové bezpečnosti, které budou založené na datech,“ předesílá Zorana Jurić.

Zorana přišla z výzkumné agentury IDC, kde měla v pozici regionální manažerky na starosti srbský trh. Během svého desetiletého působení získala cenné zkušenosti na trhu s informačními technologiemi, v oblasti poradenství a pořádání odborných akcí zaměřených na IT technologie, telekomunikace a spotřební elektroniku. V předešlých pozicích se věnovala výzkumům trhu, poradenství, obchodu a event managementu. Zorana má titul z univerzity v Bělehradě, kde studovala na matematické fakultě.

„Jsem velmi rád, že mohu Zoranu přivítat v našem týmu. Jsem si jistý, že svými analytickými dovednostmi, proaktivním přístupem a bohatými zkušenostmi s online i offline marketingovými kanály, přispěje velkou měrou k dlouhodobému růstu společnosti ve východní Evropě,“ uvedl Zoran Puskovic, generální ředitel Kaspersky Lab pro oblast východní Evropy.

Štítky: 
Kaspersky