Jaroslav Havrda novým šéfem obchodu v Enehano Solutions

14. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Česká technologická společnost Enehano Solutions získala do svých řad zkušeného Jaroslava Havrdu. Obchodník a manažer, který strávil například 15 let v IBM, nastoupil jako nový enterprise sales director. Z dynamické mladé firmy chce pomoci vybudovat jedničku na Salesforce v Česku a rozšířit její služby hlavně na telekomunikační trh.

Jen za poslední rok se tým spoluzakladatelů Jiřího Macha a Michala Pešky rozšířil z 28 lidí na téměř 50. Jaroslav Havrda je nejvýraznější z nových posil společnosti, která se od roku 2016 specializuje na digitalizaci obchodu, marketingu i zákaznického servisu firem, a to hlavně skrze implementaci Salesforce, celosvětově nejrozšířenější cloudové CRM platformy.

Z pozice enterprise sales direktora má Havrda na starosti především velké korporátní zakázky se zaměřením na finanční a telekomunikační trh. „Rozšiřování platformy Salesforce na tyto trhy pomáhá i narůstající adopce cloudu v korporátním sektoru. Současná mimořádná situace navíc jen potvrzuje, že největší hráče na obou trzích budou nutně čekat velké transformační projekty,“ vysvětlil Jiří Mach, CEO Enehano Solutions. 

Se CRM platformami má Enehano zkušenosti hlavně z finančního sektoru, s pomocí Havrdy chce své služby nyní rozšířit i na další trhy, zejména na ten telekomunikační. Právě na něm se Havrda pohybuje takřka celý profesní život. První zkušenosti sbíral ve firmě Logica, dnešním CGI, na začátku milénia. Celkem 25 let pak strávil na různých pozicích v korporátním prostředí, z toho hned 15 v IBM, kde se specializoval právě na telefonní operátory.

„Vedle unikátního týmového ducha pro mě byla důležitá i velikost Enehana. Už to není malý startup, ale ani velká firma, takže máte jistotu kontinuity, všichni se ale stále znají osobně. Oproti korporátu tu prostě člověk není jen nákladovým číslem v tabulce,“ popsal Havrda, který má tři děti a ve volném čase rád běhá, hraje golf a věnuje se triatlonu.

Podobné články

Osobní zkušenost s chatboty či voiceboty už mají tři čtvrtiny Čechů

16. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost již 74 % Čechů ve věku od 18 do 65 let. Jejich dojmy jsou sice spíše pozitivní, ale také velmi různorodé, což je dáno velkými rozdíly v kvalitě zpracování těchto nástrojů umělé inteligence. Špatné zkušenosti souvisejí především s nedostatečnou úrovní chatbotů či voicebotů. Čtěte více

ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během posledního roku se mohla široká veřejnost seznámit s ChatGPT, chatbotem s umělou inteligencí, který využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému. Od jeho spuštění si ChatGPT vyzkoušelo 36 % Čechů a téměř 2/3 jej alespoň znají. Populární je hlavně mezi mladými, kde jej aktivně využívá nadpoloviční většina lidí. Čtěte více

České firmy na pražském Digital Transformation Summitu ukázaly cestu k digitální transformaci

11. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Uchopení, možnosti a praktické využití umělé inteligence v každodenním fungování firem a organizací bylo stěžejní téma letošního pátého ročníku Digital Transformation Summitu, který pořádala v pražském O2 Universum společnost Enehano, partner a distributor řešení Salesforce v České republice. Čtěte více

Jak prakticky využít potenciál AI ve výrobní firmě

19. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano)
Svět technologií se dnes točí kolem AI. Ano, už delší dobu to je buzzword, který je skloňován v souvislosti s téměř každým technologickým pokrokem. Mluví se o umělé inteligenci, strojovém učení, generativní umělé inteligenci, chatbotech, voicebotech i autonomních robotech. Prostor si však umělá inteligence postupně získává také ve výrobním průmyslu. Čtěte více