Jaroslav Havrda novým šéfem obchodu v Enehano Solutions
Jen za poslední rok se tým spoluzakladatelů Jiřího Macha a Michala Pešky rozšířil z 28 lidí na téměř 50. Jaroslav Havrda je nejvýraznější z nových posil společnosti, která se od roku 2016 specializuje na digitalizaci obchodu, marketingu i zákaznického servisu firem, a to hlavně skrze implementaci Salesforce, celosvětově nejrozšířenější cloudové CRM platformy.
Z pozice enterprise sales direktora má Havrda na starosti především velké korporátní zakázky se zaměřením na finanční a telekomunikační trh. „Rozšiřování platformy Salesforce na tyto trhy pomáhá i narůstající adopce cloudu v korporátním sektoru. Současná mimořádná situace navíc jen potvrzuje, že největší hráče na obou trzích budou nutně čekat velké transformační projekty,“ vysvětlil Jiří Mach, CEO Enehano Solutions.
Se CRM platformami má Enehano zkušenosti hlavně z finančního sektoru, s pomocí Havrdy chce své služby nyní rozšířit i na další trhy, zejména na ten telekomunikační. Právě na něm se Havrda pohybuje takřka celý profesní život. První zkušenosti sbíral ve firmě Logica, dnešním CGI, na začátku milénia. Celkem 25 let pak strávil na různých pozicích v korporátním prostředí, z toho hned 15 v IBM, kde se specializoval právě na telefonní operátory.
„Vedle unikátního týmového ducha pro mě byla důležitá i velikost Enehana. Už to není malý startup, ale ani velká firma, takže máte jistotu kontinuity, všichni se ale stále znají osobně. Oproti korporátu tu prostě člověk není jen nákladovým číslem v tabulce,“ popsal Havrda, který má tři děti a ve volném čase rád běhá, hraje golf a věnuje se triatlonu.