HTC: Paul Brown

8. 5. 2017. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: HTC)
Bývalý člen týmů Disney a Spotify se připojuje k virtuální revoluci a bude řídit HTC Vive v Evropě. Paul Brown bude působit v centrále HTC pro Evropu, která se nachází nedaleko Londýna. Zde bude dohlížet na rozvoj ekosystému pro HTC Vive. Oblastí jeho zájmu bude jak hardware, tak software a v neposlední řadě i virtuální obsah jako takový.

Než se Paul připojil k HTC Vive, pracoval jako generální ředitel Digital D2C ve společnosti Disney Interactive pro region EMEA. Jeho hlavní náplní byla starost o obsah a dozor nad vývojem a spuštěním britské služby DisneyLife. Ta byla vůbec první důležitou platformou společnosti Disney pro distribuci hudby a videa na bázi předplatného. V letech 2009 a 2010 se na pozici britského marketingového ředitele také podílel na spuštění mobilní verze služby Spotify. Mnoho zkušeností si přináší i ze svého působení v Sony Music a u amerického leadera na trhu online rádií Pandora Media. První pracovní zkušenosti nabral jako právník ve firmě Hogan Lovells.

Paul se připojuje k týmu HTC Vive ve vzrušující době. Od roku 2016, kdy byl Vive představen jako výsledek spolupráce HTC a Valve, se setu podařilo udržet vedoucí pozici na trhu s virtuální realitou. Vive díky dalším inovacím a představení Vive trackeru postupně vstupuje do nových odvětví, kde podporuje další rozvoj. HTC proto stále pracuje na rozšiřování ekosystému prostřednictvím projektů jako Vive Studios, Vive X a VR for Impact. Jedním z aktuálních je i spuštění programu předplatného v obchodě s obsahem pro virtuální realitu Viveport. Paulovy bohaté zkušenosti s novými médii a obsahem budou velmi nápomocné pro upevnění pozice HTC Vive na rostoucím trhu s virtuální realitou.

„Možnost připojit se k týmu, který stojí za setem HTC Vive je pro mě velmi vzrušující. Virtuální realita má potenciál změnit svět a skutečně odpoutat naši představivost. Vive nám ukazuje cestu za skutečně pohlcujícími virtuálními technologiemi a obsahem. Jsme teprve na začátku této cesty, podobně jako jsme se před deseti lety seznamovali s možnostmi streamingu hudby a videa! Velmi se těším na spolupráci s globálním Vive týmem. Věřím, že se nám s partnery podaří udržet a nadále posilovat pozici průkopníků na poli virtuální reality,“ řekl Paul Brown.

Štítky: 

Podobné články

IDC očekává zastavení růstu AR a VR headsetů

9. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovějších informací společnosti IDC vzrostly celosvětové prodeje náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu v roce 2024 o 10 %. Uvedení nových produktů od stávajících hráčů i vstup několika nových firem do tohoto segmentu pomohlo trhu po dvou letech poklesu opět k růstu. Letos však nejspíš bude opět o něco hůř… Čtěte více

Meta nastavuje v oblasti AR/VR laťku, ale konkurence se teprve formuje

23. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Po dvou čtvrtletích poklesu se celosvětové dodávky náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu vrátily k růstu. Objem jejich prodeje ve třetím čtvrtletí roku 2024 podle IDC vzrostl o 12,8 %. Růst byl z velké části tažen primárně společností Meta. Čtěte více

Prodeje AR/VR headsetů porostou díky smíšené a rozšířené realitě

2. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu podle IDC v prvním čtvrtletí roku 2024 meziročně klesl o 67,4 %. Pokles se podle agentury očekával a je připisován přechodem trhu do nových segmentů, jako jsou právě smíšená realita (MR) a rozšířená realita (ER). Navzdory poklesu prodeje vzrostla průměrná prodejní cena (ASP) headsetů na více než 1 000 USD. Čtěte více

HTC VIVE spojuje AI s XR technologiemi

10. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HTC)
Společnost HTC VIVE na veletrhu MWC 2025 v Barceloně odhalila poslední novinky z oblasti virtuální produkce, privátních 5G sítí i XR technologií. XR platforma VIVERSE nově implementuje inovativní AI funkce, které uživatelům usnadní tvorbu virtuálních světů bez nutnosti znalosti programování. Čtěte více