HTC: Paul Brown

8. 5. 2017. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: HTC)
Bývalý člen týmů Disney a Spotify se připojuje k virtuální revoluci a bude řídit HTC Vive v Evropě. Paul Brown bude působit v centrále HTC pro Evropu, která se nachází nedaleko Londýna. Zde bude dohlížet na rozvoj ekosystému pro HTC Vive. Oblastí jeho zájmu bude jak hardware, tak software a v neposlední řadě i virtuální obsah jako takový.

Než se Paul připojil k HTC Vive, pracoval jako generální ředitel Digital D2C ve společnosti Disney Interactive pro region EMEA. Jeho hlavní náplní byla starost o obsah a dozor nad vývojem a spuštěním britské služby DisneyLife. Ta byla vůbec první důležitou platformou společnosti Disney pro distribuci hudby a videa na bázi předplatného. V letech 2009 a 2010 se na pozici britského marketingového ředitele také podílel na spuštění mobilní verze služby Spotify. Mnoho zkušeností si přináší i ze svého působení v Sony Music a u amerického leadera na trhu online rádií Pandora Media. První pracovní zkušenosti nabral jako právník ve firmě Hogan Lovells.

Paul se připojuje k týmu HTC Vive ve vzrušující době. Od roku 2016, kdy byl Vive představen jako výsledek spolupráce HTC a Valve, se setu podařilo udržet vedoucí pozici na trhu s virtuální realitou. Vive díky dalším inovacím a představení Vive trackeru postupně vstupuje do nových odvětví, kde podporuje další rozvoj. HTC proto stále pracuje na rozšiřování ekosystému prostřednictvím projektů jako Vive Studios, Vive X a VR for Impact. Jedním z aktuálních je i spuštění programu předplatného v obchodě s obsahem pro virtuální realitu Viveport. Paulovy bohaté zkušenosti s novými médii a obsahem budou velmi nápomocné pro upevnění pozice HTC Vive na rostoucím trhu s virtuální realitou.

„Možnost připojit se k týmu, který stojí za setem HTC Vive je pro mě velmi vzrušující. Virtuální realita má potenciál změnit svět a skutečně odpoutat naši představivost. Vive nám ukazuje cestu za skutečně pohlcujícími virtuálními technologiemi a obsahem. Jsme teprve na začátku této cesty, podobně jako jsme se před deseti lety seznamovali s možnostmi streamingu hudby a videa! Velmi se těším na spolupráci s globálním Vive týmem. Věřím, že se nám s partnery podaří udržet a nadále posilovat pozici průkopníků na poli virtuální reality,“ řekl Paul Brown.

Štítky: 

Podobné články

Prodeje AR/VR headsetů porostou díky smíšené a rozšířené realitě

2. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu podle IDC v prvním čtvrtletí roku 2024 meziročně klesl o 67,4 %. Pokles se podle agentury očekával a je připisován přechodem trhu do nových segmentů, jako jsou právě smíšená realita (MR) a rozšířená realita (ER). Navzdory poklesu prodeje vzrostla průměrná prodejní cena (ASP) headsetů na více než 1 000 USD. Čtěte více

Belkin představil nové příslušenství pro Apple Vision Pro

22. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Belkin)
Mezi příslušenství od společnosti Belkin pro headset Apple Vision Pro patří držák na baterie, který byl uveden na trh na začátku tohoto roku, a nyní se kolekce rozšiřuje o cestovní tašku a náhlavní popruh. Čtěte více

HTC: VR headset VIVE Focus Vision

29. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HTC Vive)
Nový XR headset HTC VIVE Focus Vision staví na populární svědčené řadě VIVE Focus, která nachází uplatnění v profesionální sféře, ale přináší novinky, které jej přiblíží náročným hráčům. Díky DisplayPort režimu uspokojí i nejnáročnější PCVR hráče, kterým navíc nabídne i zážitky se smíšenou realitou. Tehdy uživatelé ocení také plně barevný průhled do reálného světa. Čtěte více

Meta představila levnější AR/VR headset Quest 3S, brýle Orion AR a další novinky

27. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Meta)
Společnost Meta během své výroční konference Meta Connect 2024 představila řadu novinek včetně cenově dostupného AR/VR headsetu Quest 3S nebo brýlí pro smíšenou realitu Orion AR. Zároveň došlo i ke zlevnění některých stávajících produktů. Novými funkcemi a možnostmi se může pochlubit také firemní umělá inteligence Meta AI. Čtěte více