Čeští odborníci na CRM Salesforce míří do Silicon Valley
S rozvojem a expanzí služeb má nová posila Enehano Solutions dlouholeté zkušenosti. Zuzana Maderová dříve působila jako country manažerka ve společnosti Staffino či relationship manager ve fintech startupu Dateio. Nově má na starosti obchodní rozvoj Enehano na americkém trhu.
„Enehano do USA míří jako technologický partner, přinášející hodnotné technické zkušenosti s implementacemi. V San Francisku budeme mj. sledovat, jakým způsobem inovativní americké firmy přemýšlejí nad byznysem a jakým způsobem CRM využívají,” uvedla nová ředitelka pro rozvoj obchodu Zuzana Maderová. „Americkým partnerům nabízíme, stejně jako klientům v ČR, implementaci i úpravy Salesforce na míru, což je aktuální trend. Firmy dnes nechtějí zaměstnávat programátory pro konkrétní systémy, ale poptávají řešení upravené na míru. V USA již za sebou máme několik úspěšných implementací, kde jsme si spolupráci úspěšně vyzkoušeli a nabrali drahocenné zkušenosti.”
Enehano Solutions chce v průběhu roku 2019 v USA vybudovat unikátní podmínky pro své klienty i zaměstnance. Zaměstnanci Enehano mohou prací na projektech pro americké partnery získat zkušenosti s postupy a technologiemi, které na český trh běžně přichází i s dvouletým zpožděním. V plánu jsou také cesty “na zkušenou” do Silicon Valley a účast na odborných konferencích, jmenovitě na Dreamforce, největší Salesforce konferenci na světě.
Neustále se rozšiřující tým má dnes přes 30 zaměstnanců a firma nadále hledá schopné programátory a analytiky. Vedle firemní kultury, zajímavého platového ohodnocení či odměn za doporučení a zahraničních cest, láká nové zaměstnance například na zápůjčky vozů Tesla.
V Enehano Solutions se snaží českým firmám ukázat, že CRM Salesforce není řešením jen pro velké korporace. „Na americkém trhu je běžné, že CRM systémy využívají i rychle se měnící startupy s menšími týmy. V ČR je silně zakořeněné vnímání, že CRM je jen pro velké hráče. To chceme změnit. Výhodou cloudové platformy je vysoká flexibilita a schopnost pružně reagovat na změny. Salesforce se hodí jak pro banky či pojišťovny - nyní např. děláme na velké implementaci pro ČSOB Pojišťovnu, tak pro menší a začínající firmy,” dodala Maderová.