Zyxel rozšířil službu Next Business Day na výměnu produktů
Služba Odeslání náhradního produktu v následující pracovní den (NBDS) je k dispozici zdarma pro všechny profesionální síťové prvky Zyxel a produkty určené malým a středním podnikům. Servisní středisko odešle náhradní produkt v následující pracovní den poté, co byla závada oznámena a uznána. Po obdržení náhradního produktu zákazník zajistí vrácení vadného výrobku.
Vedle standardní bezplatné služby nabízí Zyxel pro kritická síťová zařízení zpoplatněnou službu Doručení náhradního produktu v následující pracovní den (NBDD), která obsahuje doručení náhradního produktu v následující pracovní den. Službu lze aktivovat zakoupením servisní licence a jejím přidružením k registrovanému zařízení. V případě poruchy pak Zyxel garantuje odeslání náhradního produktu v tentýž pracovní den, kdy je problém nahlášen.
V případě služby NBDD (doručení v následující pracovní den) a související servisní licence je povinná registrace na partnerském portálu, kde rovněž získáte další doplňkové informace.
„Vždy doporučujeme všem zákazníkům, aby si produkty zaregistrovali. Můžeme tak lépe zajišťovat náležité úrovně služeb a dostupnost náhradních produktů, aby bylo možné řešit veškeré případné problémy, které mohou u zákazníka nastat,“ doplnil Martin Bratičák, head of channel CEE, Zyxel.