Zákaznická linka Samsungu v Hradci Králové

24. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung v Hradci Králové otevřela svou zákaznickou linku, která zákazníkům nabídne podporu po telefonu i online pomoc jako nastavení mobilních telefonů a zařídí servisní zásahy u zákazníka a další služby.

„Je mi ctí otevřít novou Zákaznickou linku Samsung. Věřím, že tato služba přispěje k ještě kvalitnější podpoře našich zákazníků, stejně jako přinese užitek i královéhradeckému regionu díky vytvořeným pracovním příležitostem,“ řekl u příležitosti otevření zákaznické linky Daewon Kim, prezident společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

Efektivnější řízení a školení zaměstnanců byly dalšími důvody, proč bylo nové zákaznické centrum určené pro Českou a Slovenskou republiku přesunuto ze zahraničí do tuzemska. V první fázi tak bylo proškoleno šestnáct operátorů, kteří ochotně pomohou se vším, co se týká Samsung mobilů, tabletů a digitálních fotoaparátů. Operátoři zodpoví dotazy jak po telefonu, tak prostřednictvím on-line nástrojů: zákazníci mohou využít chat, webové rozhraní, facebook, vzdálené nastavení mobilního telefonu i objednávku servisního zásahu.

Ve druhé polovině tohoto roku si najde nová místa dalších čtrnáct pracovníků se zaměřením na ostatní zařízení Samsungu, včetně televizorů a audiovýrobků.

Zákaznická linka na telefonním čísle 800 726 786 je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin a v sobotu od 9 do 16 hodin.

Štítky: 

Podobné články

EET Group díky akvizici části firmy MORAVIA Consulting posiluje v oblasti náhradních dílů

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Společnost EET Group oznámila akvizici divize náhradních dílů společnosti MORAVIA Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise. Distributor tak upevňuje svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise s tříletou zárukou?

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Jako jediný distributor v Evropě je nabízí výhradně společnost EET Group. Běžná záruční lhůta na náhradní díly Hewlett Packard Enterprise (HPE) je přitom tři měsíce. Čtěte více

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více

CyberPower má nového servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko

26. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CyberPower)
Společnost CyberPower změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko. Od 1. července 2024 zajišťuje veškeré servisní úkony společnost Complet a.s., která plně nahradila CDC Data. Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností předchozí společnosti. Čtěte více