Veřejné zakázky přehledně na jednom místě

18. 2. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: B2M)
Zefektivnit podnikání je nově možné díky projektu ÚředníNástěnka.cz. Zde se totiž denně objevují veřejné zakázky s možností nechat si vybrané posílat na e-mail.

Úřady denně zveřejňují stovky zakázek malého a středního rozsahu, jejichž vyhledávání je složité a časově náročné. „ÚředníNástěnka.cz je tak skvělým řešením, jak zefektivnit svou práci a dosáhnout maximálního pracovního výkonu,“ upozornil Otto Kočí, ředitel společnosti B2M, provozující server s přehledem veřejných zakázek.

ÚředníNástěnka.cz funguje na jednoduchém principu. Specializovaný tým vyhledává z úředních zdrojů veškeré veřejné zakázky, které pak zařazuje do databáze podle příslušného oboru. „V katalogu lze však vyhledávat podle rozličných kritérií. Například podle oboru, hodnoty zakázky, místa realizace či data poptávky,“ upřesnil Kočí a dodal, že každý klient si může zadat parametry vyhledávání i v nastavení a zakázky, které je splňují, budou automaticky zasílány na uvedenou e-mailovou adresu.

„Je však důležité, aby každý klient správně nastavil svůj profil. Správný výběr oboru, lokality a hodnoty zakázky zabezpečí, že obdržíte opravdu jen ty zakázky, o které máte skutečný zájem,“ dodal Kočí a upozorňuje na fakt, že je pravidelně prohledáváno více než 10 000 online úředních zdrojů a měsíčně zpracováno přes 4 000 zakázek malého rozsahu.

V systému spatřuje Kočí i nesporné výhody: „Odpadají dlouhé hodiny vyhledávání mezi relevantními zakázkami. Na tomto portálu jednoduše zadáte určující parametry zakázek přesně podle Vašich představ a specializovaný tým je pro Vás vybere a podle klíčových parametrů zašle na e-mail ihned po jejím zařazení do databáze. Klienti se tak mohou více věnovat zpracování návrhů i samotnému uskutečnění zakázek.“

Aktivace pro sledování jednoho oboru na rok stojí 3 990 Kč.

Štítky: 

Podobné články

Do roku 2025 bude 80 % B2B prodeje probíhat v digitálních kanálech

29. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
Společnost Gartner očekává, že do roku 2025 bude 80 % prodejních interakcí mezi dodavateli a kupujícími v oblasti B2B probíhat v digitálních kanálech. B2B organizace přejdou od prodeje probíhajícího na bázi zkušeností a intuice k prodeji založenému čistě na datech. Své prodejní procesy, aplikace, data a analytiku tak spojí do jednotné provozní praxe. Čtěte více

Alza.cz vylepšila podmínky vratek pro firemní zákazníky

2. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz na začátku nového roku vylepšila své služby pro firemní zákazníky. E-shop se rozhodl srovnat podmínky pro vrácení zboží během 14denní lhůty. Díky tomu mohou i firmy a podnikatelé vrátit nepoužité zboží do 14 dní bez udání důvodu a bez poplatků, stejně jako mají ze zákona tuto možnost koncoví zákazníci. Čtěte více

Digitalizace B2B je masový trend: 80 % firem inovuje e-shop a snaží se oslovit koncové zákazníky

27. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: BOOTIQ )
Poptávka roste po konfigurátorech produktů, zjednodušení komunikace zákaznického centra i rozšíření možností marketingu. Změny se odehrávají rovněž mezi výrobci, dodavateli a obchodníky, kdy dochází k rozšiřování partnerských sítí a vzájemné integrace portálů a skladů. Ve výsledku to znamená zkrácení zákaznické cesty i rozšíření prodejních kanálů velkoobchodů. Čtěte více

Customer experience je stěžejní už i pro B2B

7. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Liferay)
Zákazníci uvyklí na svět online nakupování vědí, jak vypadá příjemný nákup spotřebního zboží a stále více jich očekává stejný servis i v B2B. Vnímání zákaznické zkušenosti (customer experience – CX) se v segmentu B2B v poslední době zásadně posunulo díky očekáváním z B2C nákupů. Čtěte více