Veracomp má nový web
„Startujeme novou éru vizáže značky Veracomp, která je postavená na konzistentnosti a jasné rozpoznatelnosti značky. Součástí naší strategie je také projekt tonality značky a podpůrné partnerské programy, jako je například Bonusový program, v kterém si naši aktivní partneři mohou vybírat odměny, a to v několika kategoriích,“ prohlásil jednatel Veracompu Petr Janda.
„Naučili jsme se pracovat s UX a copywritingem, hledali cesty, jak návštěvníkům používání webu maximálně zpříjemnit. Výsledkem jsou stránky, které běží na jednotné šabloně a ukazují naše vnímání pozice distributora i to, kam jako společnost míříme,“ řekl k projektu Jan Jiroušek z marketingového oddělení Veracompu.
„Povedlo se nám změnu prosadit napříč celou Veracomp Group, což považujeme za skvělý úspěch. Nový web jsme vytvořili v souladu s aktuálními trendy a naší marketingovou strategií, která zahrnuje mimo jiné HR branding a nový styl komunikace. Design je v nadčasovém retro stylu. Celý web je orientován na prezentaci našich aktivit tak, aby každý rychle pochopil, čím se zabýváme a co můžeme našim partnerům nabídnout,“ uzavřela Lucie Stránská z marketingového oddělení Veracompu.