Trafiky jako výdejní místa pro e-shopy

26. 7. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: E-shop partner a DCD Publishing)
Zavedeným službám pro výdej zásilek z tuzemských e-shopů vyrostla další konkurence. Tu buduje Mediaprint & Kapa s Popron holdingem, jmenuje se E-shop partner a v ČR má již nyní nejhustější síť podobných výdejních míst – je jich již 340.

Společnost tak využívá boomu, který v Česku nastal. Zákazníci čím dál častěji nakupují přes e-shopy a zboží si potom vyzvedávají přímo na jejich pobočkách. Na to reagují společnosti jako Uloženka.cz, Zásilkovna.cz, Zásilkomat.cz atd. a nabízejí vyzvednutí zásilky i v jiném místě, než ve kterém e-shop působí, nebo má pobočku. Od loňského podzimu se k nim přidala také E-shop Partner.

Ta má aktuálně výdejní místa ve všech větších českých městech (využívá trafik, potravin, benzinových pump, do kterých dodává tisk) a číslo neustále roste. Po celém Česku přitom pravidelně zaváží 13 500 míst periodickým tiskem. Tato místa se potom postupně stávají i výdejními místy pro e-shopy.

Síť je rozšiřována přibližně o 50 výdejních míst měsíčně. V příštím roce by měla dosáhnout jednoho tisíce výdejních míst. Do budoucna spolupracujícím e-shopům chce nabídnout také outsourcing vnitřní i vnější logistiky, počínaje skladováním, přes vychystávání zásilek pro všechny způsoby dopravy až po jejich dopravení do výdejního místa co nejblíže zákazníkovi.

Poplatek za přepravu, uskladnění a vydání zásilky je stanoven na 42 Kč za zásilku. Zásilky stačí polepit štítky a doručit do logistického centra v Praze nebo po dohodě na některé ze sedmi regionálních zastoupení, popřípadě si ji společnost po dohodě může vyzvednout přímo ve skladu internetového obchodu.

Zpravidla již následující pracovní den je zásilka k dispozici na výdejně. O jejím uložení je zákazník informován SMS zprávou a e-mailem. Zásilku je možné do 14 dnů na výdejním místě vyzvednout. Takto je možné doručovat jak zásilky zaplacené, tak dobírkové – to je zdarma. V případě, že si zákazník svoji zásilku do 14 dnů nevyzvedne, je zajištěno její stažení z výdejny zpět do logistického centra E-shop partner a vy o tom budete informování.

Seznam aktuálních výdejních míst najdete zde.

Štítky: 

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více