Trafiky jako výdejní místa pro e-shopy

26. 7. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: E-shop partner a DCD Publishing)
Zavedeným službám pro výdej zásilek z tuzemských e-shopů vyrostla další konkurence. Tu buduje Mediaprint & Kapa s Popron holdingem, jmenuje se E-shop partner a v ČR má již nyní nejhustější síť podobných výdejních míst – je jich již 340.

Společnost tak využívá boomu, který v Česku nastal. Zákazníci čím dál častěji nakupují přes e-shopy a zboží si potom vyzvedávají přímo na jejich pobočkách. Na to reagují společnosti jako Uloženka.cz, Zásilkovna.cz, Zásilkomat.cz atd. a nabízejí vyzvednutí zásilky i v jiném místě, než ve kterém e-shop působí, nebo má pobočku. Od loňského podzimu se k nim přidala také E-shop Partner.

Ta má aktuálně výdejní místa ve všech větších českých městech (využívá trafik, potravin, benzinových pump, do kterých dodává tisk) a číslo neustále roste. Po celém Česku přitom pravidelně zaváží 13 500 míst periodickým tiskem. Tato místa se potom postupně stávají i výdejními místy pro e-shopy.

Síť je rozšiřována přibližně o 50 výdejních míst měsíčně. V příštím roce by měla dosáhnout jednoho tisíce výdejních míst. Do budoucna spolupracujícím e-shopům chce nabídnout také outsourcing vnitřní i vnější logistiky, počínaje skladováním, přes vychystávání zásilek pro všechny způsoby dopravy až po jejich dopravení do výdejního místa co nejblíže zákazníkovi.

Poplatek za přepravu, uskladnění a vydání zásilky je stanoven na 42 Kč za zásilku. Zásilky stačí polepit štítky a doručit do logistického centra v Praze nebo po dohodě na některé ze sedmi regionálních zastoupení, popřípadě si ji společnost po dohodě může vyzvednout přímo ve skladu internetového obchodu.

Zpravidla již následující pracovní den je zásilka k dispozici na výdejně. O jejím uložení je zákazník informován SMS zprávou a e-mailem. Zásilku je možné do 14 dnů na výdejním místě vyzvednout. Takto je možné doručovat jak zásilky zaplacené, tak dobírkové – to je zdarma. V případě, že si zákazník svoji zásilku do 14 dnů nevyzvedne, je zajištěno její stažení z výdejny zpět do logistického centra E-shop partner a vy o tom budete informování.

Seznam aktuálních výdejních míst najdete zde.

Štítky: 

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více