Symantec dokončil akvizici dvou divizí VeriSign
Symbol důvěry online
Známé logo „zaškrtnutí" VeriSign je nejuznávanější symbol důvěry online. Každý den je zobrazeno více než 250milionkrát na více než 90 000 webových serverech ve 160 zemích. Společnost Symantec zahájila přechod na novou firemní identitu, která zahrnuje i značku „zaškrtnutí" VeriSign. V rámci tohoto procesu bude zavedeno i nové firemní logo a nová verze loga spotřebitelských produktů Norton. Loga symbolizují možnost bezpečně komunikovat, provádět obchodní transakce a vyměňovat informace online. Celosvětově budou tyto změny realizovány na konci roku.
Vytváření vzájemně důvěryhodných interakcí online
Současné portfolio společnosti Symantec spolu s přebíranými aktivy společnosti VeriSign nabídne po dokončení akvizice potřebnou hloubku a šíři technologií k tomu, aby se zabezpečení informací na základě identity stalo součástí komplexního řešení. Integrace například umožní:
- Poskytovat certifikační služby SSL společnosti VeriSign se softwarem Symantec Critical System Protection prostřednictvím distribuční sítě. Rychlým zahájením doplňkového prodeje těchto nabídek prostřednictvím obchodníků pomůže společnost Symantec organizacím zajistit a ověřit vyšší úroveň zabezpečení na jejich webových serverech a uživatelům tím poskytne důvěru a jistotu pro provádění transakcí online.
- Využívat služby VeriSign SSL a ověřovací služby PKI vrámci konzoly Symantec Protection Center (SPC), čímž vznikne jednotné řešení správy podnikového zabezpečení.
- Posílit zabezpečení přístupu uživatelů rozšířením řešení Data Loss Prevention a technologie Data Insight společnosti Symantec o služby zabezpečení identity společnosti VeriSign, což zajistí, že přístup kpříslušným informacím budou mít pouze oprávnění uživatelé.
- Nabídnout uživatelům silné ověřování a poskytnout organizacím možnost využívat vysoce uznávanou značku důvěry VeriSign vrámci hledání online vdůsledku spojení ověřovací služby VeriSign VIP sprodukty Norton a klienty Symantec pro stolní počítače.