Software Hybris pro obchodování u AVG
Řešení zahrnuje aplikace B2C a B2B, řešení pro personalizaci, platformu pro elektronické obchodování a funkci CSM. V 90 % nasazení je propojeno s ERP systémy, většinou SAP a Microsoft. AVG je prvním zákazníkem společnosti hybris, který bude používat řešení založené na nové platformě Adobe CQ5, moderním standardizovaném řešení.
Hledají partnery
Společnost Hybris hledá lokální partnery. V každé zemi jich chce mít tři až pět, kromě toho chce mít dva až tři globální partnery. Partner by měl mít představu, jak funguje marketing online, vizualizace a firemní procesy. Hybris se podílí na všech implementacích, aby byla zaručena kvalita. V současné době má přes 150 partnerů na celém světě a 200 čekatelů na partnerství, v Česku a na Slovensku zatím partnery nemá.
Gerald Lanzerits, regionální manažer společnosti Hybris pro střední a východní Evropu, vyzdvihl personalizaci jako jedno z hlavních předností řešení dodaného pro AVG: „Personalizace, například detekce jednotlivých přístrojů, personalizovaný obsah a formátování, byla jedním z hlavních bodů, na které jsme se zaměřili u naší platformy určené pro AVG. Personalizace umožňuje společnosti AVG identifikovat priority jejích stávajících i potenciálních zákazníků. AVG tak může lépe uchopit individuální bezpečnostní problémy.”
Vícekanálové obchodování na Adobe CQ5
Na základě těchto východisek použila společnost Hybris pro řešení u společnosti AVG svůj program Multichannel Suite, které vyhovuje vícekanálovému obchodování Adobe CQ5. slučuje údaje, kanály a transakce, které organizacím umožňují zjednodušit složité problémy související s využíváním několika obchodních kanálů, a to s cílem získat konkurenční výhody. Uživatelé mohou importovat a integrovat řadu toků údajů o výrobcích z jakéhokoli interního nebo externího zdroje a zajišťovat jejich kvalitu.
Včetně řízení pracovních toků
Dalším prvkem Multichannel Suite je podpora workflow na základě rolí, která umožňuje více uživatelům vkládajícím obsah a spolupracovat na určitých úkolech, například při specifikaci produktu a přípravě jeho uvedení na trh, je-li tento krok podmíněn určitým termínem nebo sezónou, a zajistit tak kontrolu a shodu informací získávaných z různých obchodních kanálů po celou dobu životního cyklu produktu a jeho uvádění na trh. Schválený obsah může být distribuován do vícevrstvých prodejních modelů nebo do katalogových systémů zajišťovaných třetími stranami, což zajišťuje shodu v rámci celého rozšířeného hodnotového řetězce.