Smarty.cz se rozrůstá mimo Prahu
Smarty.cz začal s provozem kamenných prodejen letos v květnu, kdy otevřel obchod v pražském OC Europark. V červnu následovala prodejna v OC Arkády a v červenci Smarty.cz přivítal zákazníky v pražském OC Letňany.
„Staré obchody JRC, které nové prodejny ve spojení značek Smarty.cz a JRC nahrazují, byly známé svou velmi specifickou prezentací nabídky i vizuálem obchodu. Modernizace byla nutností,“ vysvětlil obchodní ředitel skupiny Smarty BRANDS. Rudolf Konečný a dodal: „Vnímáme komentáře našich zákazníků, kteří jsou rádi, že se z našich prodejen nestalo další „tuctové“ elektro, ale atraktivní místo, které propojuje jejich dva oblíbené světy. Svět gamingu a chytré elektroniky. O tom, že se nám to povedlo, svědčí nejen zmíněné komentáře, ale i návštěvnost prvních třech prodejen, na které od jejich otevření zavítalo již přes 50 000 zákazníků.“
Do konce roku Smarty.cz otevře prodejny kromě Prahy ještě v Hradci Králové, Olomouci, Liberci a v Ostravě. „Věříme, že do konce roku přilákají naše prodejny přes půl milionu zákazníků,“ svěřil se Rudolf Konečný.
Nejvíc se prodávají telefony a hry
Na rozdíl od bývalých prodejen JRC, které vesměs navštěvovali jen pravověrní gameři, chodí do nových obchodů Smarty.cz výrazně širší spektrum zákazníků – rodiny s dětmi, které zaujme zejména nabídka gamingu, senioři, kteří potřebují poradit při nákupu elektroniky, anebo také majitelé firem, kteří zvažují nákup nové techniky pro zaměstnance. „Je to díky dostupnosti, odbornosti a široké nabídce – v prodejnách je vše od herního merche, nejnovějších her, přes zařízení chytré domácnosti až po špičkové telefony a počítače. Dokážeme tak uspokojit zvědavost a hravost dítěte i dospělého v oblasti gamingu, ale také vybavit členy rodiny nebo firmy novými telefony či IT technikou,“ popsal Rudolf Konečný.
Na prodejnách je největší zájem o mobilní telefony, počítače a jejich příslušenství, dále pak merch a krabicové verze her, především na konzole. „Do prodejen jsme umístili zboží, o které je na našich e-shopech a v JRC prodejnách největší zájem. Pokud se bavíme o hardwaru, i většina online nakupujících zákazníků si ho stále raději před zakoupením osahá, vyzkouší a poradí se s odborníkem, což dokazuje nemálo prodejů, které začaly na e-shopu rezervací konkrétního modelu na konkrétní prodejně. A to je případ nejen mobilních telefonů, nebo našich vlastních PC sestav TIGO, které máme na prodejně k vyzkoušení spolu s nejnovějšími PC hrami,“ uvedl Rudolf Konečný.