Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb.

Skze Sitefinity Integration Hub je snadné novou verzi Sitefinity propojit s dalšími předními MarTech platformami a sjednotit zákaznické profily.

Nástup GenAI technologií radikálně mění prostředí digitálního marketingu a tvorby obsahu. Nedávný průzkum společnosti Gartner ukázal, že 79 % firemních stratégů se domnívá, že technologie jako umělá inteligence (AI), analytika a automatizace budou pro jejich úspěch v příštích dvou letech rozhodující.

Nové Sitefinity 15 pomáhá marketérům urychlit tvorbu obsahu pomocí integrovaných funkcí GenAI. Díky nové platformě pro integraci dat bez nutnosti kódování mohou agregovat informace o zákaznících z kritických podnikových systémů a získat tak ucelený přehled o zákaznických datech napříč platformami. Výsledkem je rychlejší a přesnější vytváření digitálních zážitků na míru.

Sitefinity 15 umožňuje:

  • Využívat generativní AI k rozšíření tvorby obsahu a zvýšení efektivity obsahového marketingu: Nová podpora GenAI umožňuje autorům efektivně sumarizovat, zlepšit a přizpůsobit stávající obsah tak, aby vyhovoval jedinečným potřebám a požadavkům různých entit nebo kontaktních bodů na cestě k zákazníkovi. Využívat přitom mohou nástroje AI přímo z editoru WYSIWYG, aniž by se museli učit psát příkazy nebo střídat různá rozhraní.
  • Automatizovat a zpřístupnit data uživatelům: Prostřednictvím Sitefinity Integration Hub mohou firmy propojit Sitefinity s více než tisícovkou klíčových systémů či aplikací třetích stran a automatizovat tak pracovní procesy a efektivně pracovat s daty.
  • Vytvářet efektivní kampaně a poskytnout individuální personalizaci díky AI-asistované CDP: V případě potřeby mohou firmy využít jednotná data o zákaznících k segmentaci cílových skupin a optimalizaci zpráv. Platforma Sitefinity Customer Data Platform (CDP) má nyní také chatbota s podporou AI pro rychlejší zapojení zákazníků.

Sitefinity je cloudový systém pro správu obsahu postavený na technologii ASP.NET. Řešení poskytuje intuitivní správu obsahu, personalizaci, integrované klíčové funkce CDP a nezávislou architekturu umožňující vícekanálové doručování obsahu. Sitefinity je základním kamenem sady produktů Digital Experience (DX) společnosti Progress a poskytuje středně velkým a velkým firmám potřebné nástroje pro zvýšení efektivity a rychlé dosažení hodnoty jejich digitálních iniciativ.

Štítky: 

Podobné články

Češi v sobotu uklízí nejen domácnosti, ale i e-mailové schránky

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Podle statistik Mailkitu je sobota dnem, kdy Češi dělají pořádek nejen v domácnostech, ale také ve svých e-mailových schránkách. Právě v tento den jsou lidé nejaktivnější a probírají se svými e-maily z celého týdne. Nejvíce je otevírají, klikají na odkazy a reagují na nabídky. Na sobotu připadá ale také 23 % odhlášení z rozesílky a až 29 % označení e-mailu za spam. Čtěte více

Zodpovědnost za tvorbu cen se přesouvá na prodej a marketing

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vendavo)
Zodpovědnost za tvorbu cen se u obchodních firem pomalu přesouvá z oddělení financí na oddělení prodeje a marketingu, a to především z důvodu stávající ekonomické volatility. Stále důležitější dovedností zaměstnanců týmů zodpovědných za tvorbu cen je pak datová analytika. Větší polovina organizací již při cenotvorbě alespoň částečně využívá umělou inteligenci. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Proč se v marketingu nevyhýbat vyhledávači Bing

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Proč Bing zařadit do marketingového mixu? Protože vyhledávač od Microsoftu v řadě ohledů šlape na paty Googlu. Díky inovacím, jako je integrace Chatu GPT, se snaží získat větší podíl uživatelů a Microsoft Ads má druhý největší podíl na světovém trhu vyhledávačů s placenou reklamou a inzerce zde vám může pomoci zvýšit dosah za nižší cenu než u Googlu. Čtěte více