SAP má řešení pro plánování promo kampaní a prodeje
Současně ušetří čas marketingovým pracovníkům, protože omezí potřebu řady manuálních úkonů. Nové řešení by mělo marketingovým týmům pomoci vyrovnat se se současným tlakem na bezchybné provedení kampaní, přesné zacílení a ocenění zboží. Usnadní jim rovněž načasování vzhledem ke specifickým trhům, regionům a cílovým skupinám.
Software SAP Promotion Management for Retail pomůže maloobchodním prodejcům zvýšit produktivitu a zkrátit dobu potřebnou k realizaci změn. Zajistí také efektivnější průběh promo kampaní a lepší využívání dostupných zdrojů a umožní vytváření různých verzí kampaní pro různé produkty, kategorie a zóny. Nový software také pomůže retailerům lépe porozumět finančním efektům jednotlivých promo akcí a efektivněji hospodařit s marketingovými rozpočty.
Díky svým funkcionalitám bude software SAP Promotion Management For Retail jako škálovatelný produkt sloužit v mnoha segmentech maloobchodního prodeje od potravinářských firem, přes drogerii až po prodej módy. Bude dostupný jak samostatně, tak i integrovaný v softwaru SAP Business Suite. V balíčcích se SAP Price Optimization for Retail a SAP Markdown Optimization for Retail by měl retailovým prodejcům rovněž pomáhat optimálně řídit cenové strategie během celého životního cyklu produktů.
Software umožňuje nejen tvorbu a řízení promo kampaní, ale také rychlé změny v reklamních plánech jako reakce na změny nákupních trendů a podmínek na trhu. Aplikaci bude možné jako modulární software implementovat velmi rychle a reagovat tak na náročné výzvy, kterým dnes mnoho firem v oboru retailového prodeje čelí.