Sandisk již brzy v novém

20. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SanDisk)
Společnost Sandisk představila novou podobu firemní značky a kreativní směr pro svoji budoucnost. Změny signalizují odvážná očekávání společnosti, která se počátkem roku 2025 vrátí na trh jako samostatný inovátor v oblasti flashových a paměťových technologií.

Nový kreativní směr společnosti Sandisk, definovaný slovyMindset of Motion, představuje filozofii budoucnosti, ve které se generují nepřeberné možnosti a cesty, po kterých mohou lidé jít bez omezení. Nová filozofie společnosti Sandisk spojuje současný okamžik a budoucí aspirace. Tato filozofie přibližuje lidi jejich ambicím a vytváří kruh spolupráce pro pokrok a budoucí růst.

Slovní podoba značky Sandisk představuje dědictví mobility a všestrannosti, které umožňuje vytvořit bezproblémový a zjednodušený svět pružného zpracování a ukládání dat. Inovace společnosti udržují aspirace v pohybu a posouvají všechny možnosti vpřed, čímž dávají lidem a firmám možnost využívat data kdekoli a bez omezení.

„Umožnit lidem využít skutečný potenciál jejich dat a nabídnout možnost posunout se vpřed při uskutečňování aspirací je jádrem toho, co děláme. Na vytváření nové podoby značky, která zobrazuje tuto myšlenku, jsme pracovali zcela záměrně,“ řekl Joel Davis, viceprezident pro kreativitu společnosti Sandisk. „Filozofie naší nové vizuální značky je inspirována budoucností a všemi různými způsoby, jakými naši zákazníci využívají data. Nová značka Sandisk, která začíná jediným pixelem, používá odvážný vizuální jazyk a zároveň vychází z myšlenky, že pokrok není konečný bod, ale způsob bytí.“

Atributy designu značky Sandisk

Nová podoba značky Sandisk je navržena tak, aby ztělesňovala inovace. Od jediného pixelu až po platformu pro velké ambice. Čisté linie a minimalistický design loga odrážejí rychlost a efektivitu pamětí flash. Ikonický otevřený tvar písmene D se pojí s pixelovým písmenem S. Obě písmena symbolizují spolupráci a partnerství, které utvářejí budoucnost technologií. Díky vertikálnímu i horizontálnímu zobrazení se značka vymyká všem omezením.

Další podrobnosti naleznete na stránkách Sandisk.com.

Štítky: 

Podobné články

Arrow uspělo u společnosti AWS

20. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnosti Arrow Electronics byla od firmy AWS za rok 2024 udělena cena Rising Star Distributor Partner of the Year EMEA. Partnerskými cenami společnost AWS oceňuje vůdčí partnery z celého světa, kteří hrají klíčovou úlohu při podpoře zákazníků a rozvoji řešení na platformě Amazon Web Services (AWS). Čtěte více

Firmy a AI: 77 % slaví úspěchy, 54 % se však stále bojí, že bez ní zaostanou za konkurencí

13. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ataccama)
Ataccama zveřejnila první část ze své série Data Trust Report 2025, zaměřené na to, jak firmy v Evropě a Severní Americe prioritizují kvalitu dat pro zrychlení implementace umělé inteligence. Zpráva například odhaluje, že firmy vnímají implementaci umělé inteligence jako byznysovou nutnost. Více než polovina z nich (54 %) se dokonce obává, že je kvůli absenci AI předběhne konkurence. Čtěte více

Hitachi Energy v ČR investuje do rozšíření svého výrobní závodu více než 1,1 miliardy do korun

11. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hitachi Energy)
Společnost Hitachi Energy oznámila investici ve výši přibližně 1,1 miliardy korun do rozšíření svého závodu na produkci zařízení velmi vysokého napětí v Brně. Tato strategická investice umožní zvýšení výrobní kapacity a reaguje na rostoucí poptávku po udržitelných energetických řešeních. Čtěte více

ComSource rozšířil svou laboratoř a nově testuje i využití řešení OPSWAT

9. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Testovací laboratoř české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, se rozšířila o řešení pokročilé prevence kybernetických hrozeb OPSWAT. Nově je tak možné testovat využívání řešení OPSWAT i samostatných kiosků pro kontrolu externích médií přímo v situacích odpovídajících reálnému prostředí zákazníka. Čtěte více