Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi.

Služba se vztahuje na záruční opravy prémiových modelů (aktuálně jde o Galaxy Note10/10+, Galaxy S10/10+, Galaxy Note9, Galaxy S9/S9+, Galaxy Note 8, Galaxy S8/S8+) a její cena je 349 Kč.

V případě, že by Samsung nestihl dodat telefon zpět na danou adresu v uvedené lhůtě, služba bude pro zákazníka zdarma. Lhůta 48 hodin v pracovním týdnu začíná převzetím objednávky a telefonu od zákazníka.

Služba Moje Galaxy Express se vztahuje na Prahu a její okolí do 20 km od hranic města.

Více informací je na www.samsung.com/cz/mojegalaxy

Podobné články

EET Group díky akvizici části firmy MORAVIA Consulting posiluje v oblasti náhradních dílů

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Společnost EET Group oznámila akvizici divize náhradních dílů společnosti MORAVIA Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise. Distributor tak upevňuje svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise s tříletou zárukou?

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Jako jediný distributor v Evropě je nabízí výhradně společnost EET Group. Běžná záruční lhůta na náhradní díly Hewlett Packard Enterprise (HPE) je přitom tři měsíce. Čtěte více

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více

CyberPower má nového servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko

26. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CyberPower)
Společnost CyberPower změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko. Od 1. července 2024 zajišťuje veškeré servisní úkony společnost Complet a.s., která plně nahradila CDC Data. Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností předchozí společnosti. Čtěte více