Salesforce spouští generativní AI pro zákazníky Slacku

27. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce spustila Slack AI, důvěryhodné a intuitivní prostředí s generativní AI, které je k dispozici nativně ve službě Slack. Zákazníci mohou snadno využívat kolektivní znalosti sdílené ve Slacku prostřednictvím řízených zkušeností pro vyhledávání poháněné AI, rekapitulace kanálů, shrnutí vláken a brzy také funkce digests.

Podle společnosti Gartner má téměř polovina pracovníků problém najít informace, které potřebují k efektivnímu výkonu své práce. V kombinaci s rostoucím počtem nástrojů a způsobů výměny informací to zvyšuje kognitivní zátěž zaměstnanců, ztěžuje jim rychlé generování nápadů a vyvolává pocit zahlcení. Umělá inteligence v sobě skrývá obrovský potenciál, díky němuž mohou být interní znalosti využívány v lepším kontextu, relevantněji, se snadnějším vyhledáváním a prioritizací.

Inovace v akci

Zákazníci mohou díky vyhledávání a shrnutí informací ve službě Slack AI snadno a rychle vyhledávat a využívat velké objemy informací. Tyto funkce jsou důvěryhodné, snadno se používají a nevyžadují žádné školení. Uživatelé je iniciují prostřednictvím řízených, kontextových interakcí, což znamená, že se nemusí učit zcela nové dovednosti, aby mohli využívat jejich výhod. A každý výstup je bezpečný, citovatelný a přizpůsobený uživateli. Díky Slack AI mají zákazníci přístup k:

  • Vyhledávání na bázi umělé inteligence, které poskytuje personalizované a inteligentní odpovědi na jakoukoli otázku: Uživatelé mohou položit otázku v konverzaci a získat stručnou odpověď na základě relevantních zpráv ze Slacku. Uživatelé tak mohou rychleji najít to, co potřebují, ať už se chtějí dozvědět o nové marketingové kampani, zorientovat se ve firemních zásadách, získat informace o minulých rozhodnutích z historického kontextu nebo definovat neznámé zkratky.
  • Shrnutí kanálů, která generují klíčové momenty z dostupných kanálů: Uživatelé mohou dohnat nepřečtené zprávy, shrnout posledních sedm dní nebo nastavit vlastní rozsah dat pro shrnutí. Uživatelé mohou rychle dohnat, co zameškali během své nepřítomnosti v práci, získat informace o novém projektu nebo se rychle zapojit do řešení časově náročných problémů.
  • Souhrny vláken, které uživatele upozorňují na dlouhé konverzace: V každém shrnutí jsou uvedeny jasné zdroje, které umožňují uživatelům proniknout hlouběji do tématu. Uživatelé mohou okamžitě shrnout klíčová rozhodnutí a další kroky z vlákna s velkým množstvím konverzace tam i zpět, získat přehled o listech zákaznické podpory nebo dohnat týmovou poradu a získat přehled o aktuálních prioritách.

Pozornost věnovaná prodeji: Obchodní týmy jsou pod tlakem, aby zefektivnily svou činnost a maximalizovaly svoji efektivitu. S umělou inteligencí Slacku mohou obchodní zástupci:

  • Snadno identifikovat a kontaktovat správného odborníka na danou problematiku, když má zákazník během obchodního cyklu konkrétní otázku nebo problém.
  • Shrnout kanál pro zákazníky a získat souvislosti, které potřebují k efektivnější přípravě na schůzku se zákazníkem.
  • Vytvářet klíčové závěry z dlouhé diskuse o průběhu zakázky, které pomohou pomoci týmu udržet si klienta z dlouhodobého hlediska.

Inženýrský reflektor: Proces řízení incidentů může být časově náročný a složitý. Díky Slack AI mohou inženýrské týmy:

  • Hledat odpovědí v kanálech minulých incidentů a najít tak potenciální řešení a uplatnit získané poznatky.
  • Získat správné informace, které potřebují, aby se mohli rychle zorientovat a zapojit se do hledání řešení.
  • Zrekapitulovat kanál incidentu a použít ho jako výchozí bod pro rychlejší vypracování analýzy kořenových příčin.

Důvěryhodná a bezpečná zkušenost s umělou inteligencí ve službě Slack: Společnost Slack se zavázala vytvářet produkty AI bezpečně, odpovědně a eticky.

  • Slack AI běží na infrastruktuře společnosti Slack a dodržuje stejné bezpečnostní postupy a standardy shody, které zákazníci očekávají.
  • Velké jazykové modely (LLM) společnosti Slack AI jsou hostovány přímo ve službě Slack, což zajišťuje, že data zákazníků zůstávají v organizaci a jsou určena výhradně pro její potřeby. Údaje o zákaznících zůstávají oddělené a nebudou přímo ani nepřímo využívány pro služby jiným klientům.
  • Služba Slack AI nepoužívá údaje zákazníků pro účely školení LLM.


Budoucnost nativní generativní umělé inteligence ve Slacku

Na obzoru jsou další funkce, které uživatelům pomohou shrnout a upřednostnit informace. Již brzy bude umělá inteligence Slacku vytvářet přehledy shrnující klíčové informace z kanálů, o kterých chtějí být uživatelé informováni, ale nemusí jim být věnována okamžitá pozornost, což jim umožní zůstat v obraze o tom, co by jinak mohli přehlédnout, a přitom se soustředit na své hlavní priority. Kromě toho Slack buduje nativní integraci AI s Einstein Copilot, novým konverzačním asistentem AI pro Salesforce CRM, který bude přímo ve Slacku poskytovat odpovědi na otázky podložené důvěryhodnými zákaznickými daty.

Tyto nové funkce vyhledávání a sumarizace jsou jen začátkem toho, jak Slack umožní lidem pracovat chytřeji a rychleji. V budoucnu bude Slack příkazovým centrem pro práci a konverzačním rozhraním pro generativní umělou inteligenci.

Platforma připravená na umělou inteligenci

Kromě těchto nativních funkcí AI přinášejí partneři do svých aplikací Slack další funkce AI. Dnes dostupné vylepšené aplikace s podporou AI z partnerského ekosystému služby Slack umožňují uživatelům požádat PagerDuty Copilot o pomoc při řešení incidentů, automaticky shrnout dokumenty Notion v náhledech odkazů a další aktivity. A již brzy se objeví zcela nová integrace AI s aplikací Perplexity, která uživatelům umožní přihlásit se k odběru informací poháněných AI a přenášet je do aplikace Slack.

Ceny a dostupnost:

  • Slack AI je nyní k dispozici jako placený doplněk pro Slack Enterprise.
  • Služba Slack AI je nyní k dispozici pouze v angličtině v USA a Velké Británii.
  • Další plány a jazyková podpora služby Slack budou brzy následovat.
  • Partnerské aplikace poháněné umělou inteligencí jsou nyní k dispozici v katalogu aplikací společnosti
Štítky: 

Podobné články

V příštím roce bude AI nativně podporovat 43 % počítačů

14. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Společnost Gartner předpovídá, že počítače s nativní podporou AI se budou v roce 2025 na celkových prodejích podílet ze 43 % (oproti letošním 17 %). Pro velké firmy se notebooky s Al stanou jedinou volbou do roku 2026. Čtěte více
Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více

Ve druhém čtvrtletí bylo na AI připraveno 14 % prodaných PC

27. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canalys)
Podle nejnovějších údajů společnosti Canalys bylo ve 2. čtvrtletí 2024 dodáno 8,8 milionu počítačů s umělou inteligencí. Tato zařízení jsou definována jako stolní počítače nebo notebooky, které obsahují čipovou sadu nebo dedikovaná jádra pro specializované pracovní úlohy AI (například NPU). Čtěte více
Martin Moravec, One Lenovo channel sales leader ve společnosti Lenovo

Lenovo AI: Komplexní strategie a dlouhodobý závazek

7. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Lenovo dnes využívá umělou inteligenci napříč celým svým portfoliem. Integruje ji jak do koncových zařízení, jako jsou počítače nebo chytré telefony, tak i do široké škály infrastrukturních produktů. O současnosti a budoucnosti AI v pojetí společnosti Lenovo jsme mluvili s Martinem Moravcem, který v této společnosti působí jako One Lenovo channel sales leader. Čtěte více