Salesforce přichází s inovacemi pro rychlejší digitální transformaci
Spotřebitelé a koncoví zákazníci neustále posouvají hranice toho, co si představují pod upřednostňováním digitálních technologií – od on-line nákupů automobilů a potravin až po podávání žádostí o hypotéky prostřednictvím mobilních telefonů. Jen v loňském roce přesáhlo on-line obchodování objem 4 bilionů amerických dolarů. S tím souvisí i marketingové rozpočty – do digitálních médií by letos měla směřovat polovina všech výdajů na reklamu. Salesforce pomáhá společnostem udržet si náskok před těmito změnami – v roce 2020 stála za více než 100 miliardami tzv. Einsteinových předpovědí, 682 miliardami e-mailů a v denním průměru také za třemi miliony obchodních transakcí.
„Být digitální a orientovat se na zákazníky nebylo nikdy důležitější než dnes,“ uvedl David Schmaier, prezident a hlavní produktový ředitel společnosti Salesforce. „Firmy díky Digital 360 získají veškerou podporu naší společnosti k rychlejší digitální transformaci, k vytvoření jednoho uceleného pohledu na zákazníky i na řízení vlastního růstu.“
Marketing Cloud 360: marketing nové generace
Díky nové generaci platformy Marketing Cloud mohou marketingoví pracovníci poznávat své zákazníky prostřednictvím jednotného zdroje pravdy a maximálně využívat všechny relevantní momenty v průběhu transakce, a to i za využití personalizace podpořené umělou inteligencí. Jde o novinky, které pomocí unifikovaných analýz podpoří jak rozhodování k akci a budování dlouhodobé přízně, tak i optimalizaci celkového dopadu marketingových aktivit.
- Google a Salesforce:zákazníci dnes komunikují mnohem častěji digitálně a současně mají stále větší nároky na ochranu svého on-line soukromí. Strategické partnerství mezi společnostmi Google a Salesforce napomáhá marketingovým pracovníkům klienty lépe pochopit. Díky primárním datům lze efektivněji vyhodnocovat sledované vstupy, párovat zákazníky a odpovídajícím způsobem reagovat.
- Reporty Datorama pro Marketing Cloud: platforma pro analýzy, optimalizaci a pro přímý přístup k novým sestavám o využívání e-mailové komunikace, mobilních technologií a celkovém chování zákazníka.
- Platforma Trailhead pro podporu karierního růstu marketingových pracovníků: jedná se o vzdělávací zdroje dostupné zdarma pro kohokoli, kdo si chce začít budovat nebo posílit svoji marketingovou kariéru
- Snapchat Audience Match: marketingoví pracovníci mohou využívat primární data uložená v Salesforce k vytváření cílených a personalizovaných reklamních segmentů pro platformu Snapchat.
- Integrace s WhatsApp: pomocí řešení WhatsApp Business Solution mohou společnosti zvýšit angažovanost zákazníků – k dispozici je detekce klíčových slov, zasílání transakčních zpráv a mnoho dalšího.
Commerce Cloud 360: podpora obchodování zaměřeného na zákazníky
Platforma Commerce Cloud pomáhá společnostem překračovat izolované transakce a vytvářet celoživotní vztahy. Nové technologie usnadňují identifikaci obchodních trendů, umožňují personalizovat přístup pro každého zákazníka a zjednodušují napojení na všechny části cesty obchodním procesem – od on-line obchodu přes správu objednávek až po následné aktivity.
- B2B2C Commerce: s novou aplikací B2B2C Commerce mohou B2B společnosti rychle spustit do ostrého provozu propojené elektronické obchody typu D2C (direct-to-consumer). Stačí klikat, netřeba programovat. Společnosti, které prodávají prostřednictvím distributorů a maloobchodních prodejců nyní mohou zaznamenávat primární data – což jim umožní lépe porozumět celé jejich zákaznické bázi, přímo propojit marketing, obchod i služby a odhalit nové zdroje příjmů.
- Salesforce Order Management: díky omnichannel správě zásob a distribuované správě objednávek mají společnosti k dispozici informace o stavu zásob ve všech svých skladech. Mohou tak přeměnit obchody do podoby distribučních center a nabídnout zákazníkům možnost volby, kde a jak si mohou objednávky vyzvednout — ještě ten samý den, s vyzvednutím v obchodě a mnoho dalších variant.
- Headless PWA sada a služba Managed Runtime: díky nové sadě Progressive Web Application (PWA) a službě Managed Runtime mohou vývojové týmy rychle a nákladově efektivně oddělit front-endové a back-endové technologie a vytvářet prostředí maximálně přizpůsobené konkrétním zákazníkům. Jde tedy o přístup označovaný také jako tzv. headless eCommerce.
Salesforce CDP for Loyalty Management, Datorama Reports for Marketing Cloud, integrace pro WhatsApp, distribuovaná správa objednávek a omnichannel správa zásob jsou již běžně dostupné. Ostatní služby budou spuštěny v nejbližších měsících.