Rychlý růst čeká TCL i v roce 2025. Jaké inovace budou klíčové?
Na veletrhu CES 2025 společnost TCL v lednu nastínila budoucnost chytrých domácností, kterou pohání technologie a inovace postavené na umělé inteligenci za podpory Mini LED obrazovek.
Rychlý růst v Evropě, trojka v České republice
Společnost TCL zaznamenala růst v celé Evropě, zejména na trhu televizorů a audiotechniky. Jako jeden ze dvou největších světových výrobců televizorů a první značka 98" televizorů má společnost dobrou pozici pro uspokojení rostoucí poptávky po větších obrazovkách a připojených zařízeních. Se svým rozšiřujícím se portfoliem, které zahrnuje hlavní domácí spotřebiče a klimatizační systémy, TCL nadále poskytuje evropským spotřebitelům cenově dostupné, prémiové technologie. Silná partnerství s maloobchodními prodejci a závazek k inovacím pomohly k úspěchu na trzích po celé Evropě. Podle agentury GfK je TCL značkou číslo dva ve Francii, Švédsku a Polsku a značkou číslo tři ve Španělsku a České republice.
Frédéric Langin, obchodní ředitel TCL Europe, poznamenal: „V roce 2024 jsme zaznamenali například významný růst ve Španělsku, Itálii, Velké Británii a východní Evropě. Zásadní význam pro náš růst měla expanze do oblasti velkých domácích spotřebičů a klimatizací, které nyní představují stále větší část našeho celkového obratu.“
Hnací síla tržních trendů: Důležitost inovací
V Evropě stále roste poptávka spotřebitelů po větších úhlopříčkách televizorů, zejména těch s velikostí nad 55". Společnost TCL se postavila do čela tohoto trendu nabídkou televizorů jumbo velikosti, včetně modelů s obrazovkou až 115". S využitím vlastního výzkumu a vývoje a vertikální integrace je společnost TCL na špici v oblasti zobrazovacích technologií, zejména QLED a Mini LED, které spotřebitelům zajišťují přístup ke špičkové kvalitě obrazu za konkurenceschopné ceny.
Frédéric Langin k tomu řekl: „Dnešní spotřebitelé jsou technicky zdatní a hledají nejlepší výkon za danou cenu. Ve společnosti TCL využíváme našich zkušeností v oblasti výzkumu a vývoje k tomu, abychom dodávali vysoce výkonné a krásné displeje, jako je řada TCL A300, která odráží rostoucí poptávku po výkonných a designově povedených televizorech.“
Budoucnost chytrých domácností a zařízení poháněných umělou inteligencí
Vzhledem k tomu, že se chytré domácnosti stávají stále důležitějším prvkem moderního života, se společnost TCL snaží zajistit, aby její produkty do těchto prostředí bez problémů zapadly. Díky personalizaci řízené umělou inteligencí a kompatibilitě s chytrými domácnostmi nabízejí produkty TCL konektivitu a inteligenci, kterou dnešní spotřebitelé od svých zařízení očekávají.
Frédéric Langin zdůraznil: „Naše zaměření na inovace, cenovou dostupnost a design nám umožnilo vyvinout produkty, které dokonale doplňují dnešní chytré domácnosti. Spotřebitelé dnes očekávají zařízení, která se bez problémů integrují do jejich stávajících technologických ekosystémů, a naše expanze do oblasti klimatizace a hlavních domácích spotřebičů tuto vizi jen posiluje.“
Výhled do budoucna: Udržení růstu a inovací
Růst společnosti TCL podtrhují rekordní prodeje, zejména během Black Friday 2024. Vzhledem k tomu, že značka pokračuje v rozšiřování svých aktivit v Evropě, je TCL odhodlána udržet tento rychlý růst tím, že zachová silnou rovnováhu mezi cenovou dostupností a prémiovými funkcemi, čímž zajistí, že spotřebitelé vždy získají nejlepší technologie za svůj rozpočet.
Frédéric Langin dodal: „Máme všechny předpoklady k tomu, aby náš růst v Evropě pokračoval. Plánujeme využít poptávky po cenově dostupných prémiových technologiích. Naše produktové portfolio, které nyní zahrnuje špičkové televizory, herní monitory, domácí spotřebiče a klimatizační řešení, nám umožňuje uspokojovat rozmanité potřeby našich zákazníků – od technologických nadšenců až po rodiny, které hledají hodnotu a výkon.“
Inovace v centru růstu
Společnost TCL se nezaměřuje pouze na růst, ale také na udržitelnost. S ohledem na budoucnost se značka zavázala k rovnováze mezi inovacemi a udržitelností a nabízí energeticky účinná řešení spolu se špičkovým výkonem. Neustálý úspěch společnosti dokazuje, že udržitelnost a výkon mohou jít ruku v ruce, a zůstává hlavní zásadou.
Frédéric Langin uzavřel: „V centru všeho, co děláme, je především zákazník. Neustále sledujeme trendy na trhu a někdy je i předvídáme. Například jsme včas předpověděli rostoucí poptávku po televizorech větších rozměrů a dokázali jsme tuto potřebu uspokojit působivou řadou televizorů obří velikosti. Díky neustálým inovacím a rozšiřování našeho produktového portfolia jsme připraveni dosáhnout v roce 2025 ještě většího růstu.“