Řešení OneConnect od GFI posílí zabezpečení e-mailové komunikace

22. 11. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI)
Společnost GFI představila betaverzi své cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity podnikové elektronické pošty OneConnect Beta. Řešení umožní chránit podnikovou infrastrukturu před spamy, viry, malwarovými hrozbami a výpadky e-mailového provozu.

Řešení odfiltruje spam a eliminuje virové hrozby přicházející prostřednictvím e-mailové komunikace s využitím dvou antivirových jader a pokročilých mechanismů pro detekci spamu. V případě výpadku on-premise řešení Exchange Server pak dokáže GFI OneConnect převzít funkci doručování a odesílání e-mailů do doby odstranění závady, aniž by došlo ke ztrátě důležitých e-mailů či jakémukoliv přerušení provozu.

„Zajištění bezpečného a nepřerušovaného e-mailového provozu patří mezi nejvyšší priority podnikových IT oddělení,“ řekl Joe Kern, ředitel produktové integrace v GFI Software. „Abychom toho dosáhli, využili jsme svého know-how a zkušeností získaných jak v oblasti vývoje on-premise, tak cloudových produktů, a vytvořili jsme hybridní řešení, které umožňuje zajistit vysokou dostupnost e-mailových služeb.“

GFI OneConnect Beta je dostupná již nyní, finální verze přijde na trh počátkem roku 2017 včetně produktových detailů a ceníku. Do budoucna je v plánu rozšíření platformy GFI OneConnect o další služby včetně například archivace podnikové elektronické pošty.

Plně funkční 30 denní trial verzi GFI One Connect Beta lze vyzkoušet zde.

Podobné články

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více

Češi v sobotu uklízí nejen domácnosti, ale i e-mailové schránky

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Podle statistik Mailkitu je sobota dnem, kdy Češi dělají pořádek nejen v domácnostech, ale také ve svých e-mailových schránkách. Právě v tento den jsou lidé nejaktivnější a probírají se svými e-maily z celého týdne. Nejvíce je otevírají, klikají na odkazy a reagují na nabídky. Na sobotu připadá ale také 23 % odhlášení z rozesílky a až 29 % označení e-mailu za spam. Čtěte více

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti. Čtěte více