QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA
Společnost QNAP v nedávné době masivně investovala do optimalizace online služeb. Uživatelé mohou nyní využívat nový servisní portál přihlášením k oficiální webové stránce QNAP pomocí QNAP ID. V případě poškození výrobku mohou uživatelé kontaktovat QNAP vytvořením požadavku podpory na servisním portálu. Na základě stavu výrobku oddělení služeb ověří, zda je vyžadována služba RMA. Pokud stále platí záruka na výrobek, mohou uživatelé získat zdarma možnost opravy nebo výměny.
Po skončení záruky na výrobek nabízí QNAP myRMA placené opravy. Oddělení podpory společnosti QNAP ověří stav výrobku a předloží cenovou nabídku opravy podle tří úrovní poškození. Cenová nabídka opravy zahrnuje následující náklady: výměnu součástek, práci a jednosměrnou přepravu. Poté, co uživatelé vyjádří souhlas s náklady uvedenými v cenové nabídce opravy a dokončí online platbu, mohou vadný výrobek odeslat do určeného servisního střediska společnosti QNAP k opravě. Společnost QNAP nabízí pro všechny opravené výrobky po záruce bezplatnou záruční dobu v délce trvání 180 dnů, a to od data doručení opraveného výrobku.
Úroveň poškození | Úroveň 1 | Úroveň 2 | Úroveň 3 |
Popis | Přeinstalace firmwaru, opravy nebo výměny drobných součástek | Opravy nebo výměny hlavních součástek | Hlavní součástka s opravami nebo výměnami jiných součástek |
V případě neočekávaného poškození výrobku doporučuje společnost QNAP uživatelům, aby si zakoupili možnost prodloužení záruky.