Produkty chytré domácnosti Tesla nově spadají pod firmu Witty
Od března, kdy vstoupila na český trh, spadala značka Tesla se svými produkty chytré domácnosti pod společnost Tesla, jejíž portfolio tehdy rozšířila. Po několikaměsíčním období se nyní Tesla osamostatňuje a kompletně spadá pod distribuční společnost Witty.
„Tesla od začátku operovala s naší licencí, nicméně jsme si chtěli být jistí, jak bude na trhu skutečně fungovat, s jakými produkty, jaký bude mít úspěch a jakým způsobem bude tato nová větev značku Tesla obecně reprezentovat,“ okomentoval dosavadní nastavení František Hála, generální ředitel společnosti Tesla. „Od samotného začátku však zaujala silnou pozici na trhu s produkty chytré domácnosti. Zároveň komunikace značky také dosud probíhala tak, jak bylo domluveno. Proto nám nic nebrání v tom, aby se mohla osamostatnit a fungovat pod společností Witty.“
„Chytrá domácnost má určitě budoucnost a vždycky mi dávalo smysl ji na náš trh koncepčně a systematicky uvést. Jsem rád, že jsme mohli na začátku spojit síly se značkou Tesla a že v nás také vložila svou důvěru. Obchodní úspěchy ukazují, že to bylo správné rozhodnutí,“ doplnil CEO společnosti Witty Viktor Hajíček. „Jsem také rád, že jsme splnili veškerá očekávání a dostáli svým závazkům vůči TESLE. Teď už se můžeme o značku starat samostatně.“
Za více než půl roku, co jsou produkty chytré domácnosti Tesla na českém trhu, zaznamenala značka překvapivé obchodní úspěchy, které předčily všechna očekávání. Interní prodejní cíle se překonaly o 40 %. Celkem se dosud prodalo 8 000 kusů produktů Tesla napříč její smarthome nabídkou. Vůbec nejprodávanější jsou IP kamery, které se navíc zařadily mezi ty nejprodávanější na našem trhu vůbec. V těsném závěsu následují produkty pro domácí mazlíčky. Počet registrovaných uživatelů v aplikaci Tesla Smart, pomocí které se Tesla produkty ovládají, nyní atakuje hranici 10 000 osob, protože jednotlivé produkty často využívá více členů jedné domácnosti.
„Takové výsledky nás, samozřejmě, velmi těší. Neznamenají ale, že usneme na vavřínech. Rozhodně si nemyslíme, že máme hotovo. Je to potvrzení toho, že jdeme správným směrem, a naopak nás to motivuje značku dál rozvíjet a pracovat na ní. Budeme například naši nabídku rozšiřovat o další produktové kategorie, kterým přeju takový úspěch, jako dosud měly produkty stávající,“ uzavřel Viktor Hajíček.