Prestigio Digital Signage – řešení nejen pro obchodní sdělení

29. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: ASBIS CZ)
Inteligentní řešení pro podniky a instituce s názvem Digital Signage představila na tuzemském trhu společnost Prestigio. Ta má připravenou řadu digitálních zobrazovacích zařízení umožňujících živé a dynamické přenosy obchodních sdělení pro různé cílové skupiny. Využití najde v reklamním sektoru, ale i ve veřejných institucích, jako jsou banky, letiště nebo nemocnice.

Řada Prestigio Digital Signage kombinuje audio- a videovysílání řízené integrovaným počítačem pro co nejefektivnější komunikaci se zákazníky a veřejností. Zařízení Digital Signage mohou mít podobu buď elegantních volně stojících informačních tabulí, nebo obrazovek s možnosti instalace na zeď. Díky tomu lze zařízení umístit jak v interiéru, tak v exteriéru.

„Každé zařízení Prestigio Digital Signage je vybaveno interaktivní obrazovkou, reproduktory a počítačem s nejpoužívanějšími druhy rozhraní (USB, HDMI, VGA, AV In/Out) a možností Wi-fi připojení. To vše spolu s funkčním designem a jednoduchým ovládáním nabízí kombinaci kvality a nejlepší ceny. Jsem přesvědčen, že Prestigio DS zařízení budou pro každou společnost úspěšnou obchodní investicí do budoucna,“ uvedl Yuri Antoshkin, generální manager z Prestigio EMEA.

Zařízení Prestigio Digital Signage se uplatní v oblasti veřejné, obchodní a firemní digitální komunikace a prezentace. Klíčovou vlastností je schopnost přehrávání multimediálních informací v reálném čase a správa obsahu. Do jednoho systému, který sdílí obsah s publikem, je integrováno několik digitálních obrazů, a to buď prostřednictvím výkonného mediálního serveru se speciálním softwarem, nebo pomocí cloudových služeb. Díky tomu mohou být všechna tato digitální zobrazení řízena a spravována z jednoho centrálního bodu. Lze tak přehrávat aktuální informace v reálném čase a zároveň propagovat několik akcí či produktů na jedné obrazovce.

Variabilita i kvalitní provedení

Řada Digital Signage nabízí mnoho variant reklamních či informačních panelů vhodných pro umístění v interiéru, ať už horizontálně orientované obrazovky určené pro uchycení na zeď, nebo volně stojící tabule s možností horizontální i vertikální orientace.

Obrazovky s možností instalace na zeď jsou vyráběny v úhlopříčce 22'' až 42'', jež mají přímo v sobě integrovaný počítač pracující na systému Android. Samostatně stojící interiérové kiosky jsou vybaveny vertikálně či horizontálně orientovanými obrazovkami s úhlopříčkou 42'' až 55'' a počítačem s operačním systémem Android nebo Windows.

Společnými parametry zařízení jsou: Full HD rozlišení (1 080 x 1 920), poměr stran 16 : 9, úhel zobrazení 178⁰ a životnost 30 000 hodin. Obrazovky určené pro interiér mají volitelnou funkci multi-touch. Díky čtyřmilimetrovému tvrzenému sklu a pevnému hliníkovému krytu jsou obrazovky odolné a mají dlouhou životnost.

Ineligentní software pro snadné ovládání

Multimediální zařízení Digital Signage se dodávají s operačním systémem Android nebo Windows. Integrovaný počítač umožňuje přesné nastavení, ať už jste připojeni k internetu nebo ne. Speciální software vám umožní tvorbu reklamních kampaní, které mohou být dynamicky zobrazeny na zvolené obrazovce. Zároveň tento systém pomáhá velmi rychle lokalizovat případná selhání systému.

Prestigio Digital Signage je možné objednat v ASBIS CZ.

Štítky: 
Monitory, ASBIS CZ, Prestigio

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Herní monitory v roce 2024 očima výrobců

19. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Nabídka herních monitorů prochází dynamickým vývojem. Výrobci se soustředí na vyšší obnovovací frekvence, ultraširoké zakřivené panely, kvalitnější zobrazovací technologie, ale třeba i ergonomii. A do budoucna se můžeme těšit na řadu dalších vylepšení. S pomocí výrobců, kteří v tomto segmentu aktivně působí, se více dozvíte o aktualitách v této oblasti i důvodech, proč byste ji neměli opomíjet. Čtěte více

AGON by AOC si drží pozici světové jedničky v herních monitorech

16. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Značka AGON by AOC si podle IDC Research - Gaming Tracker udržela pozici globálního lídra v oblasti herních monitorů v prvních třech čtvrtletích roku 2024, čímž navázala na vedoucí postavení na trhu v letech 2022 a 2023. Pokud by se jí to podařilo i ve 4. čtvrtletí, šlo by již o třetí rok v řadě, kdy se udržela na prvním místě. Čtěte více