Povědomí o Lenovu se za poslední rok téměř zdvojnásobilo
„Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let přesahuje 90 %, u mužů dokonce 97 %,“ řekla Lucie Orlovská, marketingová manažerka Lenovo Česká republika. „Zjištěná znalost značky odpovídá marketingové komunikaci, kterou jsme vedli v posledních letech, a při které jsme se cíleně orientovali na mladší věkovou skupinu,“ dodala.
Nový notebook? Lenovo
V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 24 % respondentů. Nadále přitom platí, že muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.
Respondenti plánující nákup nového notebooku označili Lenovo jako první značku, o které nejčastěji uvažují. Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích o dvě příčky a je nyní nejvyhledávanější značkou. Největšími příznivci značky Lenovo jsou muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.
„S cílem vyjít vstříc požadavkům spotřebitelů neustále inovujeme a rozšiřujeme naše produktové portfolio. Po velmi pozitivním ohlasu, kterého se v minulosti dostalo konvertibilním zařízením IdeaPad Yoga nebo ThinkPad Helix, uvádíme na trh nové verze, jako Lenovo Yoga 2, Lenovo Flex nebo Miix. Vidíme rovněž posun spotřebitelských preferencí směrem k tabletům a přenosným zařízením, kde zákazníky oslovila především horká novinka Yoga Tablet, kterou jsme představili na podzim,“ doplnila Lucie Orlovská.
Průzkum povědomí o značce, který proběhl na začátku letošního roku, pro společnost Lenovo zpracovala agentura Perfect Crowd. Proveden byl na reprezentativním vzorku 500 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.