PayPal usnadňuje nakupování přes mobilní zařízení

17. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: PayPal)
PayPal přinesl další inovaci, která zákazníkům usnadní online nakupování. Je jí nejnovější verze systému ověřování totožnosti v komerčních službách, Log In with PayPal (Přihlašování přes PayPal, dříve pod názvem PayPal Access).

Na rozdíl od jiných řešení správy identit poskytuje služba Log In with PayPal zákazníkům i prodejcům vše, co potřebují k vytvoření účtu a provedení nákupu v online obchodech: od identifikace uživatelů, přes informace pro dodání a podrobnosti o platbě, až po zpracování u pokladny. Navíc stále více zákazníků nakupuje z mobilních zařízení a důležitá je tak rychlost a jednoduchost. Proto je nejnovější verze Log In with PayPal ušita na míru mobilním zařízením a poprvé je do ní plně integrované placení přes PayPal.

Spotřebitelům díky této novince stačí zapamatovat si jediné uživatelské jméno a heslo pro všechny prodejce, kteří dnes službu Log In with PayPal využívají, což je aktuálně několik tisíc. Navíc nemusejí u každého nákupu vyplňovat dlouhé registrační formuláře. Pomocí několika málo kliknutí se bezpečně zaregistrují či přihlásí, aniž by museli u každého prodejce znovu zadávat údaje o platební kartě nebo dodací adrese.

Maximální zjednodušení neusnadní jen nakupování zákazníkům, ale prodejcům může také pomoci zvýšit konverzi, omezit procento opuštěných nákupních košíků a sledovat zákaznické účty. Studie totiž ukazují, že takřka jeden ze čtyř zákazníků opouští svůj virtuální nákupní košík ve chvíli, kdy je vyzván k vytvoření účtu, téměř polovina pak zavírá web, jakmile si nemůže vzpomenout na heslo,“ řekl k představenému řešení Damon Hougland, Senior Director pro správu identit, PayPal.

Služba Log In with PayPal je globálně dostupná a využívá open-sourcové technologie, jako je Oauth nebo JSON. Navíc je založena na stejné technologii RESTful jako nová rozhraní API služby PayPal, což vývojářům a prodejcům usnadňuje integraci.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Glogowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?

12. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více