PayPal umožňuje platit v českých korunách

26. 11. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: PayPal)
PayPal a FiftyOne Global Ecommerce uzavřeli partnerství, které nabízí podporu pro globální PayPal online a mobilní platby v 18 měnách včetně té české. Tato integrace poskytne více platebních možností mezinárodním klientům, kteří nakupují u jednoho z více než 125 amerických obchodníků na platformě FiftyOne.

„Naší prioritou je podpořit mezinárodní obchod a trh ve Spojených státech amerických, který je mezi zákazníky ze střední a východní Evropy jedním z nejpopulárnějších. Ať už od top amerických značek nakupujete oblečení, obuv, nebo doplňky do domácnosti, PayPal a FiftyOne vám umožní to dělat bez námahy a zbytečných starostí,” řekl Damien Perillat, regionální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu.

PayPal posiluje svou přítomnost v řadě platebních metod, používaných našimi mezinárodními zákazníky, a jsme rádi, že můžeme tyto služby zprostředkovat ve více a více lokalitách,” řekl Michael DeSimone, CEO FiftyOne Global Ecommerce. „Přední obchodníci ve Spojených státech amerických spoléhají na FiftyOne, aby jim pomohl vstoupit na nové trhy. Jedním z klíčů našeho úspěchu je uzpůsobit nabídku danému regionu. Tím, že nabízíme nakupujícím pro ně známé platební možnosti s cenami v místních měnách, zlepšujeme jejich zážitek z nákupu a vytváříme v nich důvěru.”

Díky tomuto partnerství je možné platit přes PayPal v těchto měnách: brazilském realu, švýcarském franku, české koruně, dánské koruně, hongkongském dolaru, maďarském forintu, izraelském šekelu, japonském jenu, mexickém pesu, norské koruně, novozélandském dolaru, filipínském pesu, polském zloty, švédské koruně, singapurském dolaru, thajském bahtu, turecké liře a taiwanském dolaru.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Glogowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?

12. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více