Oracle získal Maxymiser

24. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle se dohodla na koupi firmy Maxymiser, která poskytuje cloudové služby pro marketingové specialisty. Software Maxymiser umožňuje přesněji testovat, cílit a personalizovat webové stránky i mobilní aplikace pro různé zákazníky.

Maxymiser každý měsíc optimalizuje 20 miliard interakcí z hlediska zákaznické zkušenosti (customer experience, CX). Službu využívají i značky, jako jsou Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger a Wyndham.

Řešení Oracle Marketing Cloud je dnes celosvětově nejrychleji rostoucí softwarovou platformou pro podporu moderního marketingu. Připojením funkcí systému Maxymiser umožní ještě efektivněji řídit marketingové programy napříč všemi digitálními kanály i celým životním cyklem zákazníka.

„Firmy stále častěji hledají inovativní cesty, jak odlišit své značky od konkurence, zvýšit návratnost investic i loajalitu zákazníků. Cestou k tomu je optimalizace zákaznické zkušenosti,“ uvedl Thomas Kurian, prezident produktového vývoje ve společnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud ve spojení s řešením Maxymiser nyní marketingovým specialistů umožňuje přestat se o preferencích zákazníků dohadovat, ale poskytnout jim požadovanou formu služby bez ohledu na použitý komunikační kanál nebo zařízení.“

„Pomáháme podnikům využívat vědu o datech pro systematické testování a předpovědi zákaznických preferencí. Podniky s naší pomocí dokáží zákazníkům nabízet unikátní, na míru přizpůsobené služby,“ dodal Tim Brown, výkonný ředitel firmy Maxymiser. „Jsme přesvědčeni, že spojení platforem Maxymiser a Oracle Marketing Cloud dále rozšíří možnosti těchto řešení.“

Štítky: 

Podobné články

Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více

Arrow uspělo u společnosti AWS

20. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnosti Arrow Electronics byla od firmy AWS za rok 2024 udělena cena Rising Star Distributor Partner of the Year EMEA. Partnerskými cenami společnost AWS oceňuje vůdčí partnery z celého světa, kteří hrají klíčovou úlohu při podpoře zákazníků a rozvoji řešení na platformě Amazon Web Services (AWS). Čtěte více

Výdaje koncových uživatelů na veřejný cloud v roce 2025 dosáhnou 723 miliard dolarů

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Podle nejnovější prognózy společnosti Gartner dosáhnou celosvětové výdaje koncových uživatelů na veřejné cloudové služby v roce 2025 celkové výše 723,4 miliardy dolarů, což představuje oproti roku 2024 nárůst téměř o 20 %. Všechny segmenty veřejného cloudu zaznamenají v roce 2025 dvouciferný růst. Čtěte více

Arrow v regionu EMEA spouští speciální program na podporu růstu cloudového byznysu

26. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Globální dodavatel technologií Arrow Electronics spustil nový program Cloud Amplification Program (CAP), jehož cílem je podpořit růst cloudového byznysu jeho obchodních partnerů. Program nabízí komplexní ohodnocení aktuálních schopností partnera v této oblasti a poskytuje individuální doporučení, která posílí růst jeho cloudového byznysu. Čtěte více