Nvidia podporuje PhysX pro herní konzoli Microsoft Xbox One
Technologie Nvidia PhysX je v současnosti nejpoužívanější řešení fyziky pro vykreslování reálných efektů pro zábavné tituly v reálném case. Vývojářské prostředí technologie PhysX umožňuje tvůrcům kontrolu nad tím, jak finální efekty budou vypadat.
Technologie Nvidia APEX posouvá tvorbu pomocí PhysX na další úroveň. Umožňuje vytvářet složitá prostředí s reálnou fyzikou. Autoři mohou zapracovávat větší množství kvalitnějších ničitelných objektů, pracovat s kouřem a dalšími částicovými integrály v nových hrách. Navrhovat oblečení, které vypadá naprosto reálně a reaguje s těly postav. To má samozřejmě vliv na celkový reálný dojem při hraní.
“Máme velkou radost, že mlžeme rošířit naše PhysX a APEX technologie na konzoli Microsoft Xbox One,” řekl Mike Skolones, produktový manažer PhysX SDK ve společnosti Nvidia. “Těšíme se jak bude Xbox vývojářská komunita využívat PhysX a APEX spolu s výpočetním výkonem konzole a dalšími novými funkcemi a jak budou přinášet hráčům skvělé hry, nabízející ultra realistické zážitky.”