Nové služby od Toshiby zvýší komfort firemních zákazníků
Toshiba Business Support Portal je „osobním asistentem“, který je dostupný online. Služba umožňuje společnostem sledovat a spravovat kompletní portfolio produktů Toshiba, od přehledu o stavu záruky, dostupnosti aktuálních verzí ovladačů, až po aktualizace softwaru pro jednotlivá zařízení. Platinum Support Service rozšiřuje záruky a zahrnuje celou řadu výhod, jako například on-site servis s opravou do následujícího pracovního nebo Hard Drive Retention Service.
Toshiba Business Support Portal
Toshiba Business Support Portal je nástroj, který umožňuje centrální správu IT majetku. IT oddělení mohou vidět a kontrolovat jednotlivá zařízení z hlediska maximálního využití jejich potenciálu. Součástí je také možnost přihlášení, sledování servisních požadavků, aktuálního stavu případných oprav a také přístup k podrobným technickým dokumentům a pokynům k používání produktů. Služby portálu Toshiba Business Support Portal jsou k dispozici v zemích regionu EMEA.
Nedávný výzkum společnosti Toshiba ukázal, že třetina (33%) vedoucích IT pracovníků v Evropě vidí potřebu správy softwarových aktualizací jako největší úkol pro jejich oddělení. Základním cílem nové služby Toshiba Business Support Portal je zjednodušení právě této oblasti. Firmy budou moci kontrolovat stav všech svých registrovaných zařízení Toshiba, vidět podrobnosti o jejich záručních podmínkách a stahovat nejnovější software a ovladače. Jednoduše zajistí potřebné aktualizace přístrojů a mohou tak udržovat maximální možnou funkčnost a bezpečnost celého portfolia svých zařízení.
Platinum Support Service
Toshiba Platinum Support Service zahrnuje sadu služeb, které minimalizují prostoje v případě jakýchkoliv problémů. Základem je on-site servis u zákazníka s opravou hardwaru do následujícího pracovního dne, kterou zajišťují stejně jako telefonní službu diagnostiky a případné opravy profesionálové společnosti Toshiba. Balíček zahrnuje také službu Hard Drive Retention Service, díky které si mohou být společnosti jisté, že data a citlivé informace uložené v přístrojích zůstanou i během servisního zásahu k dispozici a v bezpečí.
Zákazníci nadnárodních firem s pobočkami napříč regionem mohou službu využít v jakékoli zemi, kde je poskytována, bez ohledu na to, kde byl notebook zakoupen. Součástí Platinum Support Service je navíc možnost kontaktování vyhrazeného account managera a využití portálu Toshiba Business Support Portal pro správu zařízení. K dispozici jsou také další možnosti, jako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.
Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 evropských zemích a na vyžádání je možné rozšířit její dosah do dalších zemí EMEA. Platinum Support Service lze využít pro zařízení modelových řad Toshiba Satellite Pro, Tecra a Portégé a také pro vybrané firemní tablety.