Nová videa od DPD vám poradí, jak zlepšit výsledky svého e-shopu
Série videí slouží jako edukační nástroj v dosažení větších úspěchů v podnikání. Svým klientům tak chce DPD poskytnout podporu ve znalosti chování zákazníků, v komunikaci, taktikách a nástrojích.
„V DPD se dlouhodobě zaměřujeme na inovace nad rámec oblasti doručování, které našim partnerům usnadňují byznys. Jde o řešení, které pomůže prakticky naplnit hlavní poslání společnosti DPD a bude tak dalším kouskem skládačky komplexních služeb, které pro ně zajišťujeme,” uvedl Miloš Malaník, jednatel DPD.
Každé z videí shrnuje aktuální situaci na trhu a přináší konkrétní řešení. V prvním videu výkonný ředitel DPD Ondřej Vaňha popisuje, jaké jsou hlavní zásady i nástrahy při výběru vhodného dopravce. Ve druhém dílu Jan Kriegel radí, jak se zařadit mezi přední e-shopy na cenovém srovnávači Heureka.cz. Štěpán Tesařík z Red Media se ve třetím videu zabývá display reklamou a výhodou jejího správného načasování a formátu.
„Krátká, ale obsahově zajímavá videa s tipy z relevantních oblastí od lidí z praxe jsou podle mého názoru konceptem, který v dnešní době plné zdlouhavých a placených video kurzů chybí. Současně jsou důkazem, že společnost DPD podporu podnikání svých partnerů bere vážně,” řekl Oldřich Dostál, ředitel agentury SquareMedia.
Autorem konceptu je reklamní agenturaSquareMedia Oldřicha Dostála, která si na zajištění režie a produkci video obsahu najala Rudolfa Rokoše ze společnosti Spoko.cz.
Videa jsou k dispozici zde:
Jak správně vybrat dopravce (Ondřej Vaňha)
Jak uspět na Heureka.cz (Jan Kriegel)
Jak efektivně využít display reklamu (Štěpán Tesařík)