Netgear rozšířil technickou podporu v českém jazyce
Webové stránky technické podpory nabízejí kompletní předprodejní a poprodejní podporu všem stávajícím i potenciálním zákazníkům společnosti Netgear, stejně jako jejím obchodním partnerům. Prostřednictvím on-line formuláře se lze obrátit na vyškolené specialisty, kteří zákazníkům zodpoví veškeré dotazy a pomohou vyřešit technické problémy. Na stránkách budou v průběhu několika týdnů k dispozici také produktové manuály, přehled nejčastějších technických dotazů a odpovědí či nejnovější informace týkající se produktů společnosti Netgear.
„Dosud měli naši zákazníci možnost vyhledávat informace na stránkách Netgear.com. Velká část zákazníků ovšem stále preferuje komunikaci v jejich mateřském jazyce, což plně chápeme. Vytvořili jsme jim proto místo, kde mohou bez jakýchkoli obav z jazykové bariéry oslovit vyškolené odborníky a získat odpovědi na své technické otázky v češtině,“ uvedl Marek Zajac, channel account manager pro střední a východní Evropu.
Webové stránky technické podpory jsou k dispozici na adrese lsg-systems.cz/netgear.
Zákazníci mohou kontaktovat technickou podporu nejen prostřednictvím webových stránek lsg-systems.cz/netgear, ale také napřímo mailem podpora@netgear.cz nebo telefonicky na čísle 245 002 240. Obě tyto možnosti jsou dostupné v pracovní dny od 9:00 do 18:00, resp. v pátek do 17:30.