Nejpopulárnější produkty roku 2014 dle Heureka.cz

23. 2. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Heureka.cz)
Nákupní portál Heureka.cz vyhlásil vítěze každoroční soutěže ProduktRoku. Rozhodujícím faktorem byl zájem o produkt, počet nákupů v internetových obchodech a uživatelská hodnocení. Největší zájem uživatelů zaznamenala kategorie mobilních telefonů, ve které zvítězil Samsung Galaxy S4 mini.

Téměř čtvrt miliónu návštěv a přes 1 300 recenzí a hodnocení vyneslo na první místo kategorie mobilních telefonů Samsung Galaxy S4 mini. Ten, spolu se Samsungem Galaxy S3 mini, patří podle uživatelů Heureka.cz k dlouhodobě oblíbeným produktům. „Průměrná cena Samsungu Galaxy S4 mini klesla na internetu od svého uvedení téměř na polovinu, což může být jedním z důvodů, proč letos vyhrál právě tento typ,“ dodala k výsledkům Alexandra Čermáková, obsahová manažerka Heureka.cz. Největšího konkurenta Samsungu, značku Apple, zastoupil mezi finalisty Apple iPhone 5S.

V kategorii tabletů získal ocenění ProduktRoku přístroj Lenovo Idea Tab, jehož průměrná cena se na internetu pohybuje kolem dvou a půl tisíce korun. Mezi finalisty se umístil také model Lenovo Yoga, který byl uveden na trh na podzim roku 2014.

Herní konzolí roku 2014 se podle uživatelů Heureka.cz stal Sony PlayStation 4, z her určených pro konzole se největšímu zájmu spotřebitelů těšil titul Grand Theft Auto V.

Samostatné kategorie se dočkaly také 3D televizory, mezi nimi uživatele nejvíce zaujal televizor LG 42LB650V. „Dlouhodobě sledujeme narůstající zájem o 3D televize, které jsou často kombinovány s takzvanými ‚chytrými televizemi‘, které mají větší rozsah funkcí a využití. Zájem roste také díky tomu, že přibývají nové a nové typy, a obecně cena těchto produktů na internetu mírně klesá,“ dodala Alexandra Čermáková. V kategorii LED televizorů zvítězila LG 49LB550V.

Kompletní výsledky soutěže naleznete na stránkách ProduktRoku.

Štítky: 

Podobné články

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami. Čtěte více

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

10. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos. Čtěte více

Vánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni

4. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina. Čtěte více

Česká e-commerce ve třetím kvartálu roku 2024 nadále rostla

18. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšných předchozích dvou kvartálech podařilo udržet pozitivní trend i nadále. Třetí čtvrtletí tohoto roku skončilo s celkovým nárůstem tržeb o pět procent. Z pravidelné analýzy Heureka eCommerce Insider zároveň vyplývá, že se mírně snížila průměrná hodnota objednávky na 1 389 Kč. Čtěte více