Nejdražší značkou světa je Apple následovaný Googlem

14. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Interbrand)
Analytická společnost Interbrand zveřejnila letošní žebříček nejcennějších značek na světě. Na prvních deseti místech figuruje pět technologických firem vedených Applem.
Žebříček Top 100 globálních značek světa

Žebříček Top 100 globálních značek světa sestavuje společnost Interbrand (leader v oblasti brand consultingu). Žebříček uvádí dolarovou (peněžní) hodnotu značek.

Prvních pět míst zůstalo stejně jako loni společnostem Apple (118,9 miliard USD), Google (107,4 miliard USD), Coca-Cola (81,6 miliard USD), IBM (72,2 miliard USD) a Microsoft (61,2 miliard USD). Za povšimnutí jistě stojí výsledek korejského Samsungu, který si oproti loňskému roku polepšil o jedno místo a nyní mu tak patří sedmá pozice s odhadovanou hodnotou 45,5 miliard USD.

Skokanem roku se stala další technologická společnost, a to Facebook (14 miliard USD). Nyní je na 29. místě, kam se dostal z loňského 52. místa.

Celý žebříček Top 100 firem s možností filtrování výsledků najdete zde.

Štítky: