Monitory Philips na Slovensku jedničkou
Podle posledních výsledků analytické společnosti Context show dosáhl ve třetím čtvrtletí roku 2013 podíl monitorů Philips na trhu téměř 30% růst ve srovnání se stejným obdobím loni.
Díky tomuto vývoji se monitory Philips dostaly v prodejnosti na první místo na trhu se zaokrouhleným podílem 20 %. Sesterská značka AOC také zaznamenala dobré výsledky. Její podíl narostl o téměř 40 %. Společně tak mají značky Philips a AOC celkový podíl na trhu monitorů na Slovensku více než 22 %. Tohoto úspěchu bylo dosaženo především díky trojcifernému růstu v segmentu 27“ monitorů.
„S výsledky, kterých jsme dosáhli v uplynulém roce, jsme spokojeni. Je patrné, že náš zákaznicky orientovaný přístup a trvalé inovace produktů mají pozitivní vliv na růst tržních podílů. Obě naše značky, AOC i Philips, přináší na trh inovativní produkty a řešení, která naplňují potřeby všech segmentů trhu. V kombinaci s naší obchodní a marketingovou strategií jsme dosáhli na Slovensku úspěchu v podobě růstu tržních podílů. Jelikož trh monitorů zaznamenal růstovou tendenci a pro rok 2014 předpokládáme jeho stabilizaci, věřím, že díky nastavené strategii a inovativním produktům budeme i nadále pokračovat v úspěšném vývoji,“ komentovala Jana Robešová, Country Manager Czech and Slovakia ve společnosti MMD.